Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning HEJ Jag har en 16 årig kallblodstravare som jag tidiagre bara ridit på, nu är jag dock i startgroparna att börja köra henne, jag har...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Sombra
·
Körning Frivilligt att svara, och anledningen till enkäten är enbart min egen nyfikenhet på vilka ni andra är! :) 1. Vilken häst/vilka hästar...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 610
Senast: AKB
·
H
Körning Hur långa bör skaklarna vara när man hugger ner lite skogssly och ska använda att spänna på sidorna vid inkörning? Ska skicka ut sambon...
Svar
3
· Visningar
1 203
Senast: Helan
·
A
Körning Nu äntligen har de kommit! Jag är SÅ glad! Nu ska det köras! :banana: Här är min andalusier, han har inte varit körd på över ett år nu...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 671
Senast: affe
·
A
Körning Är den nån som vet vart man kan köpa körkoner...finns det bara en i hela sverige som säljer?? Hittar bara på equi Lex :confused:
Svar
12
· Visningar
2 153
Senast: Underbar
·
P
Körning Vi ska nu börja på allvar med inkörning av vår snart 17åriga kallblodstravare. Hon är körd i sin ungdom men eftersom vi inte vet något...
Svar
14
· Visningar
1 591
Körning Har en häst som skenar (första gången) lättare att skena sedan? Har den så att säga fått "smak" på det?
2
Svar
25
· Visningar
4 447
Körning Jag har en maraton liknande vagn som vi ig skulle använt till fjordingen, och där är det ju inga problem, men han är en ex tur-häst, så...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: a_c72
·
B
Körning Hej! Har äntligen "gjort mig av med" min gamla bröstsele till min shettis, hittat en som passar mycket mycket bättre. I köpet ingick...
Svar
3
· Visningar
1 119
M
Körning Nu har jag beställt en tömkörningsgjord, fick hem den för nån vecka sen. Problemet är bara att den inte är formad efter en hästkropp...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Tussilago
·
V
Körning en kompis till mig behöver hjälp med sin 3 åring att köra in honom , (kompisen i fråga har unghästvana )och då frågarde hon mig om...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Amanda_Lovisa
·
Körning Sitter och suktar på ett par tömkörningstömmar. Gillar inte nuvarande nylontömmar utan vill ha lädertömmar med lite tyngd. Vilken...
Svar
10
· Visningar
2 796
Senast: loch
·
T
Körning Har tänkt visa mitt sto som blir tre till sommaren på premieringen. Undrar hur det går till från anmälan tills dess man åker därifrån...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: Svanhild
·
Körning Så togs den bort för att den var FÖR mycket annons. Annonser hör inte hemma på forumen och gränsdragningen är svår men den låg...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: åke
·
A
Körning Undrar om det är någon som har nån smart lösning då jag vill sätta draglinor på min finsele (lättare loksele)...vill inte ha det där...
Svar
18
· Visningar
2 498
Senast: Alma Braute
·
Körning jag har fått tag i en skitfin släde och det följer med nya skaklar till. men jag fattar inte hur fasen dem ska fästas?? skaklarna har...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: Tacitus
·
Körning Idga var sista gången på inkörningkursen men vi har skrivit upp oss till våren också för fortsättning. Idag körde vi däck för andra...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: gadriel
·
A
Körning Hej och hå! Jag vet att det är en "skitsele" och en vagn utan svängel på bilderna men det skall det bli ändring på:D Efter en trevlig...
2
Svar
22
· Visningar
3 064
Senast: Nussikan
·
A
Körning Ni som kör släde..har ni vanliga skaklar, rekade eller med svängel? Om det är nån som har svängel på sin släde så är det varmt välkommet...
Svar
5
· Visningar
1 109
Senast: Nussikan
·
M
Körning Arbetsrubrik: Rädslor i/med vagn *suck* eller är hamstrar lättare? Han är inte bakrädd, inte tillstymelse till reaktion där inte...
2
Svar
31
· Visningar
2 801
Senast: mizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023