Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Körning Hej Hej Jag har en travare hemma som jag skulle vilja köra med. Och då menar jag inte travköra utan skogsköra eller "allround" köra...
Svar
16
· Visningar
1 816
Senast: Trygg
·
I
Körning Jag undrar vilka skor som är lämpligast för körning b.l.a på asfalt. Kommer dock inte köra dagligen på asfalt men någon gång i veckan i...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: isabella1
·
Körning Krutrök Dagen efter han "landade hos oss" 12 augusti Första turen i vagn i Flarken 30 augusti 13 oktober 27 november...
Svar
15
· Visningar
1 975
Senast: a_c72
·
E
Körning Hej på er! Sitter här och läser Lars Åke Larssons bok "Kör klokt så kör du säkert!" Han skiljer på gaffelskaklar och släpa men...
Svar
5
· Visningar
2 027
Senast: Esso
·
Körning Hej! Jag har blivit erbjuden att köpa ett fint begagnat travsele som jag tänkte ha när jag kör min shettis med min speedcart på...
Svar
12
· Visningar
2 851
Senast: Jeeves
·
Körning Jag har en alldeles underbar 3årig fullblods kille som jag gärna vill köra in! Mest för skojs skull och för att han ska få lite...
Svar
1
· Visningar
792
Körning En fundering.. Det har pratats rätt mkt om "bomvidd" på tömkörningsgjordar, att de är för smala o passar "hustak". Alltså de som har...
Svar
8
· Visningar
1 699
Körning Jag vill tillverka egna reptömmar, så nu undrar jag var jag får tag på lösa delar att sätta fast på repet för att fästa i huvudlaget...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: bitta
·
Körning Jag vill veta hur ni som har 03-06: or här på Körforumet, jobbar med dem! Hur mycket körs de och med vad/på vilket sätt? Har de några...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: matador
·
B
Körning Inkörningen av pållen börjar arta sig men för att fortsätta måste vi ha en loksele. Hade tänkt köra lite i skogen med honom sedan...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Bubben91
·
P
Körning Jag vill börja tävla i körning med shettisen. för detta behöver jag vad ja förstår grönt kort. men hur tar man det? det finns INGEN...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: Fahlis
·
G
Körning Hittade denna i danmark. Älskar bogträna och funderar på att köpa dem. Vad tror ni??? Ser att det saknas en ring till tömmarna. Får be...
Svar
9
· Visningar
1 589
Senast: Goat lover
·
Körning Har en liten fråga, när kan man börja köra in en shettis?
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Royal_724
·
N
Körning Håller på och kör med mitt ardennersto. Vi har kommit till den delen av utbildningen då hon drar allt jag spänner för, försöker inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 313
Senast: Fia-Lina
·
Körning söker efter en vagn åt heppan, typ rockard. men hur vet jag att den inte är för smal då hon är ganska kraftig? vad skall man mäta...
Svar
11
· Visningar
1 408
Körning För läääänge sen visade jag bilder på min då nyköpta rockard. Så här såg den ut då... Då åkte den in i garaget för...
2
Svar
21
· Visningar
2 558
Senast: Vimsan
·
Körning Jag överväger just nu att skicka min ena shettis på foder eftersom jag inte har ork att hålla igång honom som han behöver och mår bra...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: buschiq
·
Körning jag fick en förfrågan om att köra bröllop, för att ett annat ekipage (fyrspann minishettisar) hade ställt in, och vi tackade ja! Här...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 283
Senast: schelin_j
·
Körning Ni som kör med bröstsele, hur brukar ni klippa era hästar? Min ponny har BJÖRNPÄLS och måste klippas nu. Jag har tänkt mig nån form av...
Svar
7
· Visningar
1 308
Senast: Anna_
·
Körning Äntligen är tävlingsterminen här!!!:bump::banana::bump::banana: http://www.ridsport.se/svrf2000/termin/mainf.htm
Svar
16
· Visningar
1 241
Senast: Vindelkusken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka