Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning Så har snön äntligen kommit till Skåne! Shiit va glad jag blir varenda gång:) Och det gäller ju verkligen att utnyttja minsta lilla...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Primadonnan
·
P
Körning Är det någon som har lust att följa med på långtur i sommar, med shettis? Jag och min lilla kille vill ut och åka, vara borta några dar...
Svar
12
· Visningar
1 353
Senast: _moa_
·
Körning Jag undrar var men ska leta om man vill ha en lite finare vagn till ett russ. Vagnen ska helst inte vara så dyr.
2
Svar
33
· Visningar
4 289
Senast: Iris71
·
Körning Att klä HÄSTEN för körning ute i kylan är INGA problem.. Körtäcke.. med reflexer , benskydd och reflexer, reflexer i huvudlaget, svans...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 695
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Körning Satt o funderade idag på hur ni som kör tyngre lass broddar era hästar... jag har just nu ridskor o ridbrodd 4 st/hov men är inte helt...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: NIRSGÅRD
·
A
Körning Är man dum i huvudet om man köper en tidaholmsrockard (nästan ny) om man är nybörjare på körning. Har önskat mig en riktigt bra och...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Underbar
·
Körning Har en liten mini på tillväxt. Hon är snart 2 år närmare bestämt. Vid vilken ålder kan jag börja köra in henne? Tack för att ni...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Goat lover
·
F
Körning Har ett par gamla träskacklar. De sitter ihop "där bak" med en "bräda" som har en kort kätting. Denna bräda är ledad, dvs skacklarna kan...
2
Svar
26
· Visningar
3 258
Senast: fossig
·
Körning Jag har en häst född -05 som jag har tänkt köra in. Hon har haft sele på sig fyra gånger utan att reagera. Jag har börjat tömköra henne...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Fia-Lina
·
Körning Har nu fått ordning på rockarden till lilla russet. Körde första gången i lördags. Då en liten tur på kanske en kvart. Ut gick bra...
Svar
7
· Visningar
1 070
·
Körning BLÄÄÄÄÄÄ 7+ blankis, singel ,27 december 8 älskade slädar ca 8 selar EN HÄRLIG slädhäst fina slädvägar kanske kört 15 gr längtat sen...
Svar
8
· Visningar
1 122
·
S
Körning :Dokej...nu har jag min lilla kille hemma. han är 6 månader och den absolut lungnaste häst jag träffat i mitt liv. han har hittils inte...
Svar
15
· Visningar
1 369
Körning hästen min är inkörd, så det är inga problem. har testat att "tömköra" och funkar sisådär. är väl lite "komunikationsproblem" men nu...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: vickis-pajala
·
Körning Nu ska jag äntligen köpa en sele och det blir en equilex. Men vad är skillnaden mellan bröstsele, standardsele och enbetsele vario...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: fia0
·
Körning Denna tråden skulle lika gärna kunna ligga på ridning men eftersom jag just nu känner av det mest i tömkörningen så lägger jag den här...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Bismark
·
N
Körning Jag har funderingar på att börja köra marton med våran shettis på skoj (ej tävling) Jag undrar om någn gör detta och vad ni har för...
Svar
11
· Visningar
1 370
Senast: Nora
·
Körning Hur planerar man på bästa sätt? Vi är två med varsin häst som planerar en semestertripp på 2-3 dagar i sommar. Hur får man tag på...
Svar
11
· Visningar
1 332
Senast: Zqathan
·
Körning :) Bara en liten uppdatering. I morgon far min Buse till sin nya fodervärd, med vagnar, sele och alla andra tillbehör. Efter att ha...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: Goat lover
·
P
Körning ok, here´s the deal; shettis, ny sele, draglinor för första gången, shettisrockard. Och svängel. Och svängel fattar vi noll med. den ska...
Svar
11
· Visningar
1 482
Senast: MadicDomino
·
E
Körning Hej! Jag skall köpa ett baksele och undrar om ni kan rekommendera något bra ställe (helst webbshop) där det kan beställas. Har kikat...
2
Svar
23
· Visningar
2 228
Senast: _Elly_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Stor enkel hundras med lagom driv