Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Det saknas mej en häst! På juldagens morgon så kan inte lille shettis Jeppe nästan ta sig ut ur boxen. Akut fång på alla fyra hovarna...
2
Svar
26
· Visningar
2 123
Senast: kolblakkur
·
D
Körning Jag har i mitt sökande efter vagnar hittat en fyrhjulig "globusvagn" på www.malist.se. Aldrig sett förut.Någon som sett den? Ser lite...
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: Donkey
·
T
Körning När jag varit med vid inkörningar har vi oftast varit fyra stycken (inte i alla moment dock). Som endel säkert känner igen är det inte...
Svar
13
· Visningar
2 497
Senast: trofé
·
G
Körning Det är så att för ett tag sen såg jag en annons på ett företag i jönköping som tillverkade ponnyvagnar dom låg på mellan 4000-6000 kr ca...
Svar
3
· Visningar
2 698
L
Körning Finns det några från norrbotten här på forumet som tävlar i körning?? :)Jag har ingen koll på detta med körning själv. Hade önskat hitta...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Linnzan
·
Körning Hej! Jag ska fösöka köra in min ponny. Men jag kan absolut inget om körning :p Eller jag har kört en häst, det gick väl bra. Men hon var...
Svar
12
· Visningar
1 483
Senast: Presto
·
Körning Blev så glad i dag när jag vaknade och såg all härlig snö som har kommit:bump::bump: Jag har en längre tid sneglat på en gammal rissla...
Svar
9
· Visningar
3 098
Senast: skogstomten
·
Körning En kompis har köpt den till sin häst, men det är meningen att hon inte ska ha den på två hästar samtidigt utan en och en. Kan man det...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 167
Senast: Underbar
·
Körning Försökte efter bästa förmåga att ta bilder på Lakej under gårdagens körkurs men det gick inte så bra, filmade its men kvalitén blev inte...
Svar
6
· Visningar
1 181
K
Körning Har funderat ett tag på att börja tömköra min fjordkille, men undrar vilken utrustning som behövs? Räcker det med en sele & tömmar...
Svar
7
· Visningar
1 241
H
Körning Hur långa är lokarna på en loksele i storlek shettis?
Svar
3
· Visningar
786
Senast: hcw246
·
Körning Nu tänkte jag att ni ska få se lite på min blivade körhäst! Detta är kanske gång 20 jag tömkör henne, så det är inget avancerat...
2
Svar
20
· Visningar
1 992
Senast: Tussilago
·
Körning Var hittar jag bra körpiskor? Allra helst på nätet, då jag kikat runt på alla affärer häromkring och ej hittar något jag tycker duger...
2
Svar
21
· Visningar
3 774
Körning Vad är de minsta måtten på körbana där ni kan tänka er att träna? Ni som kör i ridhus, vad brukar det vara för storlek på dem? Vad...
Svar
7
· Visningar
2 300
Senast: PyseN_
·
H
Körning Inte 100 på att jag skackel och släde hör ihop. Vi har vridit och vänt på allt.... skackeln har en slags krok i änden, som en rak...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: Donkey
·
Körning Lilla minisläden. Är så glad över denna. Lite tråkigt att man bara kan åka en åt gången....(inte jag på korten,men min häst)
Svar
16
· Visningar
8 877
Senast: Burza
·
P
Körning Hej. Jag heter Fredrik och är brorsson till Rut. (pufffan) Det var jag och min bror som hjälpte Rut med internet och Bukefalos. Då...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 179
Senast: Messy
·
Körning Letar efter en ny vagn till min minishettis eftersom den gamla inte är något vidare. Vad tror ni om den här...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 579
Senast: Goat lover
·
T
Körning Har en c-ponny som nu efter årsskiftet räknas som 5 år(dock fyller han ju inte fören till sommaren). Köpte honom för 3-4månader sen...
Svar
18
· Visningar
1 119
Senast: Vindelkusken
·
Körning Till en minishettis?? Eller räcker det om vagnen är i balans?? Hur ser era vagnar och små vänner ut?? In med bilder.
Svar
10
· Visningar
1 676
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka