Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning hej jag undrar om någon vet om man kan hitta sonna "hållare" så man kan få på en rockard på hästtransporten precis som det finns till...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Touchie
·
Körning jag skrev en anna tråd för ett tag sedan ang min bröstsele..som visade sig vara ett skti-köp. så den ligger ute på annons :D och har...
2
Svar
26
· Visningar
4 035
Senast: search
·
Körning Jag har planer på att sätta mina barn i pulka/släde bakom lämplig ponny i vinter och gå ut på promenad i fint vinterväder... (kan ju...
Svar
19
· Visningar
4 063
E
Körning Hejsan! Vad tycker ni om dessa? (www.torpangarn.se) Tror inte att de tillverkas med svängel, men man kanske kan sätta dit en sådan...
Svar
11
· Visningar
1 701
Senast: Nussikan
·
D
Körning Är det någon mer än jag som har läst Jakt och Vapens nummer 1 2008? Då har ni kanske sett bilden på den gigantiska älgtjuren som håller...
Svar
11
· Visningar
12 526
Senast: Shimzy
·
Körning vilken sele är bäst att ha till en flakvagn? Är de bara sele man behöver eller nå mer också?
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Nussikan
·
B
Körning Hej hej! Har äntligen äntligen fått tag på nån vettig som ska hjälpa mig med det sista av inkörningen av min kille!!:banana: Har ju all...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Tussilago
·
M
Körning Hejsan, jag undrar vad brukar det kosta att vara med i en körtävling, ??
Svar
8
· Visningar
868
Senast: mo0n
·
C
Körning :bump:Fick häromdagen ett reklamblad om en Körgala. Det är middag, prisutdelning och dans. Kategorierna är: Årets kusk, Årets häst...
Svar
8
· Visningar
1 273
Senast: THK
·
J
Körning Någon här som gått tömkörningskursen i Flyinge, inte nybörjarkursen då utan den som är lite mer avancerad? Nu vet jag inte innehållet i...
Svar
2
· Visningar
970
M
Körning Jag behöver lite hjälp, har en shettis som jag ev vill börja tävla med i precitionskörning och ev marathon men vad ska jag köra för att...
Svar
18
· Visningar
1 310
Senast: mo0n
·
Körning Nu ska vi sätta igång på allvar med körningen i vår som ett led i vidareutbildningen av min unghäst och jag funderar på vilken vagn som...
Svar
2
· Visningar
1 043
Körning Nu får vi se om bukefalisterna har några goda tips och råd. Min ungponny som blev 3 på nyår har "erbjudit" mej ett problem som jag är...
Svar
11
· Visningar
1 500
T
Körning Hej! Jag är en inbiten hoppryttare med 3 tävlingshästar och jag har tänkt att börja köra mina odjur. Det borde ju vara lite...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: schelin_j
·
Körning Får era hästar "göra nytta" ibland? Vad använder ni dem till och vad har ni för redskap? Jag vill se bilder på era harvar, snöplogar...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 267
Senast: Donkey
·
Körning Någon som har den selen? Någon bild kanske ? Är den väldigt liten ? :D
2
Svar
28
· Visningar
1 874
Senast: Underbar
·
Körning Har en ett-åring (halvblodskorsning) som jag precis fått inkörd. Inkörningen har gått jättebra! Han är väldigt trygg:cool: i sig själv...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 102
Körning Men dom här hästarna som man kan kolla på museum, var ligger de, vilket museum är det?:)...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: _L_
·
B
Körning Tack det vore bra. Ponnyn är lite vild efter 3 mån vila från körningen. Men hennes problem är inte det, utan att kusken (jag) saknar...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: trofé
·
Körning Är i färd med att inom överskådlig framtid börja köra in min häst. Så nu skulle jag vilja veta (och gärna se bilder) på vad ni använder...
Svar
7
· Visningar
2 037
Senast: Goat lover
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka