Hjälp m. val av sele!

Sv: Hjälp m. val av sele!

NU E DEN HÄR!!! Äntligen......och i rätt färger!:rofl:
Men det tog ett par timmar innan chauffören kom rätt! (Inte så lätt när han inte kan så bra engelska och GPSen inte riktigt funkar på "landet"! :angel:)

Nåväl, nu ska den bara skruvas ihop lite. Det hann att bli mörkt så det får vänta till någon dag i veckan. Då blir det foto oxå! :)

Kommer det ingen bild snart???

Jodå!! Men jag har varit OTROLIGT lat, i jul o nyår!! Har inte skruvat ihop vagnen än :o! Skäms på mig!!
Men imorgon åker jag till stallet med verktyg och kamera i högsta hugg! Lovar bild någon gång under morgondagen :angel:!!
Eftersom Shiloh under hela hösten blivit körd med trav-utrustning ska vi nu lite smått introducera nya vagnen, och... bröstselen jag köpte av Gunilla i somras. Vagnen (180 kg) är ju något tyngre än trav-sulkyn så vi får väl ta det lite "easy" i början.

Satt hela kvällen igår och funderade på hur jag ska lägga upp häst-året 2008! Om jag ska gå med i Åstorp o köpa "träningskort" där för mig o Shiloh. Jag har ju alltid ridit för HFRK, men de har ju ingen körning. Så Åstorp är väl smartast? Var även inne på Flyinges sidor och anmälde oss till en löshoppnings-kurs i september! Huvaligen.....och min Shiloh som är en "bastard"!:rofl: (Får väl se om vi kommer med på kursen.)
Och...hur ska jag göra med inridningen av Shiloh till hösten/vintern??
Hej & hå, hur ska det gå??

Och NÄÄE.....inte blev det något varken igår eller idag heller!!:angel:
Kallt och blåste som bara den! Typiskt skåne-väder på vintern!!!:mad:
Hade ärligt talat ingen som helst lust att vara "mekaniker" när fingrarna blev som isbitar! Nåväl så småningom kommer bild....:D!

ÄNTLIGEN BILDER!!!!:rofl:

DSC04850.jpg

DSC04853.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka