Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Fråga: Vad är silettdäckel? Skillnad mot "vanlig" däckel? Vad är bäst att ha? Varför? Mycket tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
2 589
Senast: hopp_o_galopp
·
D
Körning trenger tips til svenske nettsider hvor jeg kan få kjøpt vogner, helst maraton/dressur gigg.... noen som vet? :)
Svar
2
· Visningar
710
Körning Hej! Nu har jag äntligen hittat mej en rockard, problemet är bara, hur 17 får man hem den? Den är byggd på saabaxel och för häst...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Körning det är ju hemskt:S när pengar är inblandat betyder djurens bästa ingenting...
2
Svar
28
· Visningar
3 438
Senast: Tulip
·
Körning Hööks hade ju tidigare en loksele i sitt sortiment som säljs vara bättre än de lokselarna som bla Börjes säljer. Ni som har stött på...
Svar
8
· Visningar
5 474
Senast: loch
·
Körning Var hittar jag ett bra och billigt tryckutjämnande däckelunderlägg och billiga snabbkopplingar? :bow:
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: Vindelkusken
·
F
Körning Någon som har bilder på rockards på saab-axlar? Gärna lite högre modeller, alltså att man sitter högt och bra :) Någon som har ett...
Svar
18
· Visningar
3 126
Senast: Anna_
·
S
Körning Jag är ny inom körning men har en inkörd shettis som jag nu vill köra. Har en globusrockard till honom, men nu har jag lite funderingar...
2
Svar
26
· Visningar
2 451
Senast: hopp_o_galopp
·
Körning Dyker det upp nåt namn i huvudet på er? har iaf blivit erbjuden en sele som är tillverkad av nån i Californien, som tydligen är...
Svar
12
· Visningar
1 498
A
Körning Är det någon som har varit med eller hållit i en tömkörningstävling nån gång? Det skulle vara kul att ha kanske två olika program ett...
Svar
14
· Visningar
1 489
S
Körning Är det någon här på forumet som har erfarenhet av att transportera sin häst och vagn i en sådan där hästtransport med platta fram där...
Svar
4
· Visningar
1 246
Senast: Goat lover
·
Körning Har fått ett par bilder som Nordtravare bett mig lägga upp här. Det är en barnsläde. Kuskinnan är 152 cm och hästen 155 cm 100 år gammal...
Svar
8
· Visningar
3 208
Senast: Alma Braute
·
T
Körning heej jag har blivit helt kär i ideal selarna maraton (5,800 kr Cs) och ideal de luxe (5,650 kr Cs) undrar bara om det är någon som vet...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 901
Senast: Tinnitus
·
Körning Jag håller på att bli galen, nu dom senaste gångerna jag har varit ute och kört. Har jag märkt att skakeln på ena sidan drags bakåt. Men...
Svar
12
· Visningar
1 279
Senast: Underbar
·
L
Körning Hej, snabb fråga!! Jag håller på och provar bett till min lilla ponny och har fastnat för det såkallade groddbettet, men om hästen...
Svar
10
· Visningar
2 967
Senast: lyckobubblor
·
T
Körning hej jag undrar helt enkelt hur ska jag få med mig en rockard när jag ska åka till gottland. Finns det någon som vet lite mer om var man...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Underbar
·
L
Körning men visst kan man börja köra in vid 2 års ålder??? Har för mig att min shettis var det när jag körde in honom. Ska ev skaffa en liten...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: Madelene
·
Körning ÄNTERLIGEN!! :bump: Har iofs redan lagt ut ett par bilder på min fina gigg under min gamla tråd: Hjälp m. val av sele! Men då den är...
2
Svar
20
· Visningar
2 759
Senast: Fahlis
·
F
Körning Funderar lite på det här med nosgrimmor...:confused: Använder ni nosgrimma när ni kör/tömkör? Varför? Vilken modell? - Varför dem...
2
Svar
28
· Visningar
2 254
Senast: Zarro
·
F
Körning ...era selar och tömmar? Alltså, vad smörjer ni dem med, och hur ofta? :confused: Vad ska jag göra när tömmarna har blivit blöta...
Svar
12
· Visningar
1 453
Senast: Zarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka