Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Var får man tag på en sådan? Och kan man köpa "bakseleringar" eller måste man vara superduktig och tillverka själv?? /...
Svar
9
· Visningar
1 133
Körning Tog med kameran på Shettisens motionsrunda idag :D Följ med om ni vill! Ha inte för stor bild bara, filmsekvenserna blir så pixliga...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 166
Senast: Emuliiaa
·
I
Körning Hejsan! Har nån av er en bild på en Nordsvensk eller ardenner som jobba i skogen. Gärna vara en bild på hela hästen. Klar o fin...
2
Svar
37
· Visningar
11 834
Senast: Lutten
·
Körning Ja, som ovan, får man i Sverige tävla körning med både läder och-syntetselar, eller måste selen vara i läder?
Svar
2
· Visningar
770
Senast: trofé
·
T
Körning :confused:om jag ska starta enklkare tävligar vad ska jag ha för vagn någon som har förslag var kan jag hitta programen man ska köra...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Touchie
·
C
Körning Hur illa är rakhasighet hos en körhäst?
Svar
12
· Visningar
1 552
Senast: fijja
·
Körning Har hittat en ny rockard som är helt iordning istället för den som jag har ståendes i garaget! Vill ju komma igång med körningen nån...
Svar
2
· Visningar
1 261
Senast: Royal_724
·
I
Körning Är den ngt att ha?:angel: Läderkvalitén? Skulle storlek cob passa en islänning?
2
Svar
25
· Visningar
2 732
Körning Det pratas ju om att körningen är en så dyr sport, så nu vill jag veta vad er utrustning i körning kostat. Har ni fler selar/vagnar vill...
2
Svar
21
· Visningar
5 005
Senast: Tussilago
·
H
Körning hejsan jag undrar vad ni tycker om denna rockard... http://www.tahorseware.se/?gclid=CM_5t7SlppECFQppQgodiA9vdw Funkar denna att...
2
Svar
21
· Visningar
2 105
Senast: MadicDomino
·
S
Körning Vi letar rockard för våran shettis som vi ska träna med inrikting trav, vad tror ni om denna?? Vagnen är ganska billig och finns...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 801
M
Körning Jag har en liten fråga till er där ute då jag lider av beslutsångest. Det är så att jag för 2 år sedan köpte en finnsele från Tärnsjö...
Svar
15
· Visningar
2 640
Senast: schelin_j
·
Körning Tittar lite på benskydd att användas vid körning! Till hästen alltså!!:rofl: Vad använder ni för skydd till era hästar? Har tittat på...
Svar
18
· Visningar
2 298
Senast: Jeeves
·
A
Körning Börjar inse mer å mer att bakselen är för liten..Tänker jag fel? Är hela selen för liten kanske? Allt är på sista hålet, och jag...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: affe
·
Körning Vad har ni på er när ni kör ? Jag har börjat tröttna på att alltid ha regnbyxor, stora byxor. Jeans är obekvämt att ha i stallet tycker...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Underbar
·
Körning Har hittat en Globus sele på annons och undrar om den är nåt att ha!? Den är komplett. Är den av samma typ som standard/basic selarna...
2
Svar
21
· Visningar
4 878
Senast: _L_
·
Körning Vad är körhästen värd för er och för andra om du sålt den? Berätta om meriter som påverkar priset. Börjar med mina tävlingshästar...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: kolblakkur
·
B
Körning Hej! Någon som känner till om det finns någon bok eller liknande om selmakeri att få tag på? Vet att det finns kurser i ämnet. Vad har...
Svar
11
· Visningar
1 801
Senast: Madelene
·
J
Körning Hej, jag tömkör en ganska het a-ponny som är mkt körd. Vad ska jag tänka på för att få honom lugnare även när jag rider, ska jag försöka...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Zarro
·
Körning Tjo! Det är så att jag ska nu försöka köra in min ponny, men jag har ingen rockard. Då sa min bror att han kunde göra en till mig (han...
Svar
9
· Visningar
5 556
Senast: Zarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka