Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja körvägarna är verkligen mysiga om än inte så långa, man får åka lite runt runt o hit o dit på dem *ler*. Har en granne som tycker det är kul att dra upp såna där vägar med sin skoter med nån slags plog, i skogen. Inget emot att vi kör på dem heller Särskillt nu är de så fint packade att det knappt syns att vi farit fram
Vore det inte för grannen så vore vi helt förvisade till bilvägarna när det blivit för tungdraget på skogsstigarna
Jag har exakt likadana rekade skaklar! Tänkte just fråga vad du körde på för spår, men fick det förklarat... Det ser ut att gå väldigt bra även på den bredare vägen, du har inga problem med att släden far i sidled?
Nja, på delar av grusvägen, just där bilarna mest kör och det blivit hårt o halt så vill kälken gärna glida iväg åt sidan men annars går det finfint så länge centrifugalkraften i svängarna med lite fart inte trycker iväg en förstås
Åhhhhh vad mysigt!!!!! Måste du vara så dum och lägga ut en så härlig film och påminna mig om att vi varken har snö eller ett härlig landskap, eller några bra körvägar i huvudtaget!!!!!??
Byt ut färgen på din lilla sötnos till en fux så har du min önskedröm framför dig!!
Haha vad gulligt det såg ut.Längtar nu tills jag ska ta min första tur sen i början på december.Min vagn har nämligen varit sönder ett tag.Ska vi byta område bara?
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.