Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vi har pratat om att köpa en ponny som jag och sambon ska kunna köra och barnen så småningom ska kunna lära sig rida om det vill. Nu...
Svar
19
· Visningar
1 238
Senast: Mysaan
·
I
Körning Ska börja köra mina islänningar nu (:D) och undrar hur ett liverpool bett inverkar på hästen. Är det bättre att köra med ett liverpool...
Svar
11
· Visningar
4 150
Senast: Nora
·
Körning Usch vad man är trött på alla gamla sura gubbar. Vissa lägger sig i röven på vagnen och ja det känns faktiskt stressande trots att man...
2
Svar
26
· Visningar
3 067
Körning Jag har en shettis som vi tömmkör väldigt mycket och nu har jag börjat titta efter någon slags vagn till honom. Vad har ni för tips om...
Svar
1
· Visningar
720
Körning Jag skulle vilja gå en bruks el skogs körningskurs med min flinga. Någon som vet om det finns? Helst i närheten av Halland/Skåne.
Svar
17
· Visningar
1 836
Senast: Ella-82
·
I
Körning hej alla glada :) nu skulle ja behöva lite tips från er på bukefalos igen.. jag har en shettis som är hur duktig som helst att köra...
Svar
11
· Visningar
1 209
Senast: isan_love
·
S
Körning vet inte om den ligger fel moderator, flytta den om den gör det.. jag är extremt intresserad av körning och har letat kurser nu ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 283
Senast: Eufemia
·
H
Körning Hur tränar man en körponny till att bära upp sig bättre? Hon är lite lång i kroppen och blir vid uppehåll i körningen väldigt slinkig...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: a_c72
·
Körning Jag börjar betvivla att mina ponnys är redo för inkörning. Hur vet man när de är redo? Mina kan inte ens lämna gårdsplanen innan de...
2
Svar
21
· Visningar
1 896
Senast: kolblakkur
·
Körning Idag när jag kom till jobbet hade jag fått en present, en avlång brun kartong som det stod mitt namn på. Den var från min lillebror fick...
2
Svar
21
· Visningar
2 926
Senast: Zarro
·
Körning Måste bara visa detta. Här är min häst Lewis, 18 år gammal. Han blev inkörd i oktober och är endast körd i ridhuset sedan dess. Nu...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Zarro
·
Körning Jag har tänkt köpa baksele från HMC, men min lokala ridsportbutik, som jag gärna vill gynna, har inte avtal med Källq... Globus kan hon...
Svar
6
· Visningar
1 856
Senast: Solstrimma
·
Körning Ska köpa en sele till mitt varmblod. Vilken sele är bäst till en flakvagn? Måste man ha bakselen också?:confused: Hur mäter man en sele...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: Bergatroll
·
Körning Nä nu är jag så trött på selar så körningen har legat på hyllan sen i höstas! Jag lyssnar & läser & jagar, men hur noga jag än är med...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Burza
·
Körning Hur mycket kostar det ca? Finns det några som åker hem till en ?
2
Svar
25
· Visningar
2 660
Senast: Underbar
·
Körning Min häst blev inkörd i höstas. Selen jag hade köpt hade en skarv på bröstan som satt precis på "hörnet" på höger ben. Det gjorde att min...
2
Svar
26
· Visningar
2 341
Senast: Djurjouren
·
C
Körning Jag efterlyser körträningar, för nybörjare, i närheten av Siljansbygden. Någon som vet något?
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Erzie
·
Körning Vad tycker ni om den? Den finns på http://www.globussport.se/ klicka på tömkörning/longering. Det är den översta - Träningsgjord...
Svar
7
· Visningar
6 069
Senast: bubbel
·
Körning Jag snor tråden från gnägg:D Vad har ni för fördommar om körfolket här inne ? :) Man skiver om den personen som har skrivit över en.
Svar
14
· Visningar
1 410
Senast: Underbar
·
J
Körning Hejsan, Såg en lite rolig annons LÄNK :rofl: Hoppas personen har skrivit en nolla för mkt. Eller så är denne en väldigt bra...
2
Svar
39
· Visningar
3 320
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023