Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Körning Har inte hittat någon vettig tråd som enbart är till förtömkörnings-övningar så nu startar jag en istället :smirk: Vill ha MÅNGA tips...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: gulkiwi
·
L
Körning Ja, som några av er sett så gick ju tömkörningen för tränare riktigt dåligt... :crazy: Idag, i det underbara regnet, tömkörde jag Meja...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 275
Senast: Tora
·
Körning Går det att göra det hemma? Har en gummihjulsvagn som vi ska börja köra med men vill ha en broms eftersom det är så backigt hemma hos...
Svar
8
· Visningar
3 300
Senast: fjordtokan
·
G
Körning Var ute för fjärde gången med Smilla idag. och så här duktig var hon. OBS att det finna inte någon utanför bild som hjälper mig utan vi...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Zarro
·
L
Körning Tack vare körforumet har jag hittat åtskilliga underbara hemsidor där man kan frossa i vackra selar... :bow: På en av dessa finns en...
2
Svar
24
· Visningar
3 556
Senast: Nussikan
·
G
Körning hej jeg er igang md at indköre mit ardenner sto, hun tömköres nu bagfra, kan styres i 8 taller cirkler, stopper og går på komando...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: myrlan
·
Körning Noen som vet hvor Equus driving tilverkar sine vogner? Har fått med meg at det er en polsk fabrikk. Noen som vet navnet? Evt. en webside?
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Bergatroll
·
B
Körning Hej Jag har letat på nätet men inte hittat någon bra bild på hur en rätt spänd giggsele ser ut. Hoppas på att ni kan hjälpa en novis...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Bettan 07
·
F
Körning Hej alla!! Har varit bosatt i sthlm nu i snart 2 år. Och har under hela den tiden varit på jakt efter någon som behöver hjälp med med...
2
Svar
34
· Visningar
3 468
Senast: Fina_lin
·
P
Körning Vilket kanonväder vi har här, både igår och idag! Så himla underbart o sitta på hästryggen o bara njuta! Passus fick ett litet ryck...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Primadonnan
·
Körning Någon som använder Börjes swinger o kör med? Funkar den bra i all terräng? Hur är den avvägd? Värd sitt pris?
Svar
2
· Visningar
855
L
Körning Sååå... Vi stoppade in russet och min 3-åriga Meja (som inte varit från gårn´på c:a 8 månader) i den antika gamla Dinotransporten och...
Svar
16
· Visningar
1 701
Senast: Sofia-J
·
Körning Jag har på senare tid börjat om med körning. Fick ett jättegulligt connemarasto i somras och hon var inkörd. Vi har kört några månader...
2
Svar
34
· Visningar
2 849
Senast: Vindelkusken
·
D
Körning Jag håller på att köra in shettisen, hittills har vi bara kommit till att arbeta med lösa skaklar och en skitsele. Nu hittade jag den...
Svar
5
· Visningar
1 589
Senast: dimman
·
L
Körning Jag har en s.k. skitsele, skulle väldigt gärna ha en ordentlig riktig sele men har lite knaper ekonomi för tillfället. Ska köpa...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: lingonsylt
·
A
Körning Har för mig att det fanns en tråd här inne där någon visade att de sänkt sin svängel på en globusrockard, men kan i´nte hitta den...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: kolblakkur
·
S
Körning Jag har en shetlandsponny som jag själv har kört in. Jag fick lite hjälp med det så det gick rätt till och vi körde henne i ett år sedan...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: Sofia-J
·
W
Körning var o hur mäter jag mina lokor, vill veta vad det är för storlek på dom.
Svar
4
· Visningar
1 835
Senast: hopp_o_galopp
·
A
Körning som ovan vart annonserar man ut en körhäst för att nå ut till intresserade köpare.
2
Svar
22
· Visningar
3 011
Senast: akkes
·
I
Körning JAg undrar vart man kan hitta en lång körpisk på 1,80 cm?? Något kortare går oxå bra!
Svar
3
· Visningar
1 728
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur