Coller... måttbeställning?

Sv: Coller... måttbeställning?

Varför kan du inte ha finnlokorna till idealselen då? Eller ska det vara för finkörning (dressyr med fingigg kan jag tycka är snyggare med helcoller)?

Jag har letat men utan framgång efter lokor...Då är det bara vanliga finlokor jag hittar och jag tycker att det inte blir fint när dom "sticker upp" Naturligtvis så tycker jag att det är mkt elegant med coller oxå :angel: Har du beställt nya till din kuse eller hitta beg??

Dom är ju inte mina (varken lokorna eller hästarna ;) ) men hon som äger dem beställde nya måttbeställda medans SL fortfarande levde.

Jag har inet hängt med på körforumets historia, jag bara tog för givet att det var din häst :o den är väldigt fin iaf & lokorna är såå snygga :love: tycker jag!!
Ja, när han levde :cry: men jag har pratat med min "körlärare" Mariana Femling & hon kanske kommer hi den 17: då jag ska tömköra för Anders Eriksson & då skulle hon ta med ett halvcoller som hon kanske kan tänkas sälja om det passar vill säga...om inte annat så kan man ju få hjälp med mått å sånt :)

Ja det är en lång historia, men jag kör och rider hos en tjej som inte har tid med alla sina hästar och då jag för tillfället inte har möljlighet att ha egen (har fått sälja mina tidigare hästar) häst så är det ju perfekt :)

Det låter ju kanon, hoppas att det passar och att hon kan tänka sig att sälja det till dig! Annars är det bara att hålla tummarna för att det dyker upp en annons :)

Liknande trådar

Körning Jag har i flera omgångar varit sugen på att skaffa mig en körhäst men jag är väldigt osäker på vad jag söker. Jag har kört en del...
Svar
5
· Visningar
1 630
Senast: Jate Volim
·
Körning Ett vanligt argument för olika varianter på bröstor är att en vanlig, rak brösta, trycker på luftstrupen på hästar som inte har någon...
Svar
13
· Visningar
2 134
H
Körning Jag vill ha den sele som gör minst skada på en häst. En bröstsele (giggsele, finsele - kärt barn har många namn) är ju bra då den inte...
2
Svar
30
· Visningar
3 519
Senast: hopp_o_galopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka