vart ska man annonsera ut en körhäst

Sv: vart ska man annonsera ut en körhäst

Men då är ju du inne i gänget!!:p

Kanske kan du rätta mig (och snigelfarmor) om vi har fel.
Om tex. din pappa har en välkörd ardennerhingst för mycket.
Skulle han lägga ut den på Hästnet eller skulle den bli såld genom kontakter tror du?

Nu kanske jag snurrar till det..men hade inte ni en 2-årsvalack till salu (som faktikt låg ut på annons!:p) för ett par år sedan?
En fux med ljus man?
Eller var han 3 år..kanske var det både en 2 och 3-åring.. *hmmm haha*

Jag har varit på er (underbara!) gård ett par ggr och bla då var jag där och kikade på den hästen..
OM jag inte snurrar till det nu alltså!:D

Sv: vart ska man annonsera ut en körhäst

hehe ja inne i gänget kan man säga att jag är...

nä vi skulle nog aldrig sälja på annons, men pappa har svarat på en del annonser som har velat köpa. vill veta att hästen verkligen kommmer till andvändning. nä det va nog inte våran häst du har sett på annons.. vet inte vem det kan va du menar.
vart bor du nånstans då?
´
Men tror som du att det går via mun till mun dom hästar vi har köpt har varis sån som någon har hört e till salu osv...

Liknande trådar

Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: Tokyo
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
344
Senast: CaisaCax
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
58 59 60
Svar
1 187
· Visningar
96 448
Senast: Sel
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka