Annonsera mera hundar 2

I en parningsgrupp på Facebook.
Någon söker billigare hane till sin höglöpande pitbull/amstafftik för den tilltänkta hanens ägare vill ha 12 000 i parningsavgift.

Tack och lov fick annonsen många kloka svar om att ts skulle låta bli och det framkom även att tiken inte ens var 18 månader fyllda.

Dom stackars kamphundarna vad dom är utsatta för olämpligheten på alla sätt och vis :(

Jag visste inte riktigt om jag skulle lägga den här eller i "oseriös avel" Men den hamnar här bara för att jag tycker slutklämmen är så kul! :D

"Foxy is a 1-year-old female Gerberian Shepsky, She is a crossbreed of two very intelligent breeds most popular for possessing highly desirable qualities and other attractive characteristics .... I posted the breed as German Shepherd as they didn't have Gerberian Shepsky in the breed section."

Nähä?! :eek:

Jag visste inte riktigt om jag skulle lägga den här eller i "oseriös avel" Men den hamnar här bara för att jag tycker slutklämmen är så kul! :D

"Foxy is a 1-year-old female Gerberian Shepsky, She is a crossbreed of two very intelligent breeds most popular for possessing highly desirable qualities and other attractive characteristics .... I posted the breed as German Shepherd as they didn't have Gerberian Shepsky in the breed section."

Nähä?! :eek:
Är det alltså schäfer x sibirisk husky? Fy fasiken I så fall för den namnkombon 😂

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
738
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 892
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 003
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar