Fy låter som en reklam för bindor.Vad sägs om en UNIK cavapoo?
"Med sina isblå ögon är han helt unik i sin sort, de har krävt otrolig kunskap bakom aveln för att få fram denna fantastiska cavapoo kille. En merle med ögon av is."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy låter som en reklam för bindor.Vad sägs om en UNIK cavapoo?
"Med sina isblå ögon är han helt unik i sin sort, de har krävt otrolig kunskap bakom aveln för att få fram denna fantastiska cavapoo kille. En merle med ögon av is."
Sätter en 10 på att svaret blir att pudeln är merle
Kan pudel vara merle eller driver ni?Så en merle pudelblandras![]()
Nej och jaKan pudel vara merle eller driver ni?
Vet att dom finns i flerfärgat åtminstone.
Är det alltså schäfer x sibirisk husky? Fy fasiken I så fall för den namnkombonJag visste inte riktigt om jag skulle lägga den här eller i "oseriös avel" Men den hamnar här bara för att jag tycker slutklämmen är så kul!
"Foxy is a 1-year-old female Gerberian Shepsky, She is a crossbreed of two very intelligent breeds most popular for possessing highly desirable qualities and other attractive characteristics .... I posted the breed as German Shepherd as they didn't have Gerberian Shepsky in the breed section."
Nähä?!![]()
Eller hur!Är det alltså schäfer x sibirisk husky? Fy fasiken I så fall för den namnkombon![]()
Man kan ju inte annat än ge en stjärna i kanten för kreativt "rasnamn"Eller hur!Det är precis vad de menar, tänk så konstigt att den inte finns med i listan över rasval!
Kan pudel vara merle eller driver ni?
Vet att dom finns i flerfärgat åtminstone.
Gillar också de generellt "highly desirable qualities" som husky och schäfer har. Varför ens välja en annan ras?Jag visste inte riktigt om jag skulle lägga den här eller i "oseriös avel" Men den hamnar här bara för att jag tycker slutklämmen är så kul!
"Foxy is a 1-year-old female Gerberian Shepsky, She is a crossbreed of two very intelligent breeds most popular for possessing highly desirable qualities and other attractive characteristics .... I posted the breed as German Shepherd as they didn't have Gerberian Shepsky in the breed section."
Nähä?!![]()
Men om man blandar husky och schäfer får man ju båda rasernas highly desirable qualities, på en och samma gång - så dubbelt så braGillar också de generellt "highly desirable qualities" som husky och schäfer har. Varför ens välja en annan ras?
För att inte tala om alla andra attraktiva kvaliteter utöver de som redan är desirable! Glöm inte alla dessa ospecade fantastiska egenheter!Men om man blandar husky och schäfer får man ju båda rasernas highly desirable qualities, på en och samma gång - så dubbelt så bra
För visst är det väl så det fungerar att korsa två raser med varandra?![]()
Frisk, men behöver medicinHar allergier helt plötsligt blivit normaliserat?
Läser annons efter annons där hunden beskrivs som frisk men behöver medicin eller sprutor mot sin klåda![]()
Ja men precis i min värld är inte en allergisk hund en frisk hund.Frisk, men behöver medicin![]()
Har allergier helt plötsligt blivit normaliserat?
Läser annons efter annons där hunden beskrivs som frisk men behöver medicin eller sprutor mot sin klåda![]()
Jag vågar påstå att det är extremt ovanligt med en bully som inte är allergisk. Tror inte det finns någon ”uppfödare” som har allergi-fria linjer.När jag läser annonser för am bully så blir man nästan lite mörkrädd hur allergier och klådor är liksom normalt hos så många? Lite oroväckande, och tufft för dom som gör sitt bästa att avla seriöst inom rasen.
Jag är helt fungerade just nu, men jag behöver tung medicinering för mina problem. Med den logiken måste jag ju vara friskJa men precis i min värld är inte en allergisk hund en frisk hund.
Ja det stämmer ju om du frågar FKJag är helt fungerade just nu, men jag behöver tung medicinering för mina problem. Med den logiken måste jag ju vara frisk![]()