Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vilket led då?
Pommes frites?
Pommar kan se ut hur som helst.
Jag hade en gubbe som en gång började tjafsa om att min pomme omöjligt kunde vara renrasig och definitivt inte ha stamtavla för hans färg fanns inte inom rasen. Jag hade bekvämt nog en dator bredvid mig så jag gick in och plockade fram rasklubbens hemsida, gick in på sidan med godkända färger och visade bilden på min hunds pappa som stod modell för samma färg. Jag kan absolut hålla med om att Mattis inte var helt rastypisk, men renrasig med stamtavla var han iallafallPommar kan se ut hur som helst.
Granndotter har en gul.med helt slät påls![]()
Jag hade en gubbe som en gång började tjafsa om att min pomme omöjligt kunde vara renrasig och definitivt inte ha stamtavla för hans färg fanns inte inom rasen. Jag hade bekvämt nog en dator bredvid mig så jag gick in och plockade fram rasklubbens hemsida, gick in på sidan med godkända färger och visade bilden på min hunds pappa som stod modell för samma färg. Jag kan absolut hålla med om att Mattis inte var helt rastypisk, men renrasig med stamtavla var han iallafall
Visa bifogad fil 162221
Pommar finns i merle också efter att de smusslat in sheltie i USA och sedan lyckats få dem reggade. Men för drygt 15 år sedan när jag hade Mattis så var det mest svarta, vita, creme och sobel tror jag. De fläckiga fanns, men de var inte vanliga och black and tan var ännu ovanligarePommar/tyska spetsar kommer väl typ i gott som alla färger förutom merle?![]()
Pommar finns i merle också efter att de smusslat in sheltie i USA och sedan lyckats få dem reggade. Men för drygt 15 år sedan när jag hade Mattis så var det mest svarta, vita, creme och sobel tror jag. De fläckiga fanns, men de var inte vanliga och black and tan var ännu ovanligare
Att jag direkt kunde gissa Nordirland baserat på bakgrundenAlltså vilken sorglig annons.Inte innehållet, men titta på bilderna.
https://www.gumtree.com/p/dogs/collie-pups/1493389727
Hu vilken hemsk omgivning och vad eländiga de ser ut.Alltså vilken sorglig annons.Inte innehållet, men titta på bilderna.
https://www.gumtree.com/p/dogs/collie-pups/1493389727
Omgivningen må vara, det är en bondgård mitt i vintern i UK tänker jag... men ja! De ser ut som vilda djur någon fångat i lasso ungefär.Hu vilken hemsk omgivning och vad eländiga de ser ut.![]()
Vad jag vet så kan man regga dem i SKK, men jag har inte kollat på länge så jag kan minnas felGer för mig att du inte kan registrera dom i FCI?
Gubbar kan vara roliga. Två av gångerna jag haft med mig shiban på vintermarknad har jag fått berättat för mig i stora ordalag att jag minsann inte vet vad jag har för hund! Ena gånger var det en fFinnspets jag hade (INGENTING jag sa kunde övertyga honom om något annat, jag tror inte ens det skulle hjälpt om jag haft med mig stamtavlan. ) och andra gången medan shiban fortfarande var valp och hade mörk näsa blev det bestämt deklarerat för mig att det var en gråhundsvalp jag hade.Jag hade en gubbe som en gång började tjafsa om att min pomme omöjligt kunde vara renrasig och definitivt inte ha stamtavla för hans färg fanns inte inom rasen. Jag hade bekvämt nog en dator bredvid mig så jag gick in och plockade fram rasklubbens hemsida, gick in på sidan med godkända färger och visade bilden på min hunds pappa som stod modell för samma färg. Jag kan absolut hålla med om att Mattis inte var helt rastypisk, men renrasig med stamtavla var han iallafall
Visa bifogad fil 162221