Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Tyvärr.. MIN kropp håller inte hur gärna jag än vill.. Å försöker så fungerar det inte.. Söker med ljus å lykta efter...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: a_c72
·
P
Körning Hur lång tid tog det för er som beställt selar från equilex att få dem? På hemsidan står 7-14 dagar, men nu har det gått säkert 6 veckor...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Presto
·
Körning Jag har vuxit upp med egna ridhästar och ridit och tävlat hela livet, men pga skada börjar jag nu inse att min kropp kanske inte håller...
Svar
3
· Visningar
1 355
Senast: Goat lover
·
M
Körning Någon som har den? Min islänning är mkt körd hos förra ägarna och tänkte ta upp det igen. Var i konatakt med en som sålde vagnar och...
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: kolblakkur
·
A
Körning Måste bara få dela med mig av glädjen! Nu har den äntligen blivit klar! Köpte denna släde på auktion, har därefter fixat till den lite...
2
Svar
25
· Visningar
3 852
Senast: Alazan
·
Körning har ni sett denna bilden, helt otrolig! http://www.bukefalos.com/g/showimage.php?i=4616&catid=searchresults&searchid=10285
2 3
Svar
44
· Visningar
6 028
Senast: Touchie
·
I
Körning Jag undrar om någon kan tipsa om var man kan hitta enbart skaklar och svängel? De ska passa en äldre kalech. Sen undrar jag om någon...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: isabella1
·
Körning Jag står i ett val om fyra saker. Som många vet har jag en medryttarponny. Men har fått två andra erbjudande! Nuvarande...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Underbar
·
C
Körning Ja, se rubriken. Själv började jag intressera mig för det här med körning för 4 år sedan när jag köpte min första häst i vuxen ålder...
2
Svar
22
· Visningar
2 253
Senast: Anna_
·
B
Körning Ni som både kör och rider eran häst, hur mycket gär ni av varje? Vad rider ni när ni rider, alltså tränarn ni mycket och svåra saker...
Svar
19
· Visningar
1 792
Senast: Bubben91
·
P
Körning Har gått och sneglat på grannens vägsladd till traktor och funderad på om det gik at göra en sådan för häst. I Lördags tog jag sats...
Svar
8
· Visningar
12 172
Senast: Poul i Kluvhult
·
Körning Har haft en sele med "skackelremmar", läder rem man spänner fast runt skackeln på rockarden, kort och gott. Vet att det finns andra...
Svar
7
· Visningar
2 606
Körning Har funderat på en sak... Gammla vagnar o skrindor, är dom byggda till arbetsselar eller? På alla gammla vagnar jag har sett finns det...
Svar
17
· Visningar
2 752
S
Körning satt just nu i kvällningen och slötittade lite här inne.... jag reagerade på att inne på körhästforuet här, står det till 80% om selar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 905
Senast: Zarro
·
Körning Hittade en vagn som jag tycker ser intressant ut! Men innan ev köp vill jag gärna höra vad ni tycker! Det begärs 5 för den, är det ett...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: Zarro
·
Körning Nu har den kommit! :love: Den är så fin, och det luktar så gott här i huset utav det nya lädret! Men det var massa...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 977
Senast: Ishest
·
L
Körning Jag funderar mycket... och nu för tiden läser jag mer än jag skriver här på forumet. Jag undrar så mycket över allas iver över att...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 246
Senast: Vindelkusken
·
Körning Hur många här inne anser att en shetlandsponny INTE orkar dra en vuxen människa? Jag kör min shettis och jag är ganska kraftig (ca...
Svar
16
· Visningar
2 573
Senast: Anna_
·
S
Körning Är det några som ska vara med? Nu är det dags att prova sina vingar
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Ella-82
·
Körning Läste här någonstans men hittar inte tråden att man inte kan ha samma till shettis och storhäst vilket jag iofs förstod. Men jag...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Ajabaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Årets matbluff
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur