Operation: renovera släde, äntligen KLAR!!

Sv: Operation: renovera släde, äntligen KLAR!!

tack själv:)bilder kommer på min också:banana:

Härligt, det ser vi fram emot!! :banana:

Du e så duktig... Den e skit snygg...

Det blir ju ingen snö i år... Får ha skoj nästa vinter istället.... Med får fällar, varm choklad o en glad Challen...... :bump:

Du e så duktig... Den e skit snygg...

Det blir ju ingen snö i år... Får ha skoj nästa vinter istället.... Med får fällar, varm choklad o en glad Challen...... :bump:

Nä, var tog vintern vägen?? :mad: Fast nu vill jag ha vååår! :banana:

Japp, ta ditt körkort nu så att du kan komma och hälsa på oftare! Haha, om du står för får fällen så står jag för chocklad (och kanske en bulle? ;)), släde och en vit springare! :D

Så skoj att få se arbetet. Nu ska jag försöka få sambon att göra detta. Skall visa honom bilderna ikväll...

Haha, jag önskar dig lycka till! :) Hoppas att sambon är villig! ;)

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 491
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 684
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Förra veckan fick jag återigen ett litet bryt kring detta med att mina arbetsuppgifter oväntat innebar att jag måste kommunicera på...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Kortfattat för att ni ska få en översikt... För drygt 6 år sen var jag med om en olycka där jag råkade på en hästhov i ansiktet...
Svar
9
· Visningar
6 459

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka