Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Tänkte börja tömköra min dam, hon är inkörd som unghäst. Vad bär jag tänka på? Vad rek ni för utrustning? skulle man kunna ha en sådann...
2
Svar
25
· Visningar
4 742
Senast: Josssefine
·
Körning Tog denna bilden igår när vi var på gården och körde ut lite björkar ur hagen. Visst är den tidlös? Kan nästan lika gärna varit tagen...
2
Svar
27
· Visningar
3 772
Senast: Bismark
·
H
Körning Om en ponny rycker igång vid körning och ägaren säger detta beror på ponnyn blivit överlastad,kan man då inte träna bort detta?
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: myrlan
·
N
Körning VILL BARA VRÅLA AV MIG HUR I SJÄLVA DEN SKA DET GÅ TILL ATT HA SLÄD KÖRNING FÖR GÄSTER PÅ GÅRDEN NÄR DET REGNAR I FEBRUARI! :devil:IDAG...
2
Svar
24
· Visningar
2 587
Senast: NIRSGÅRD
·
T
Körning Vill ha tips på bra böcker hästkörning.
Svar
9
· Visningar
1 790
Senast: myrlan
·
L
Körning Jag har aldrig haft någon maratonvagn och därför är det väldigt svårt att veta vad som är bra och vad som är mindre bra. Vikt, bredd...
Svar
14
· Visningar
2 456
Senast: loch
·
G
Körning Finns det inget roligare att diskutera här inne än att klaga på folks användning av "skitselar"? Är inte de flesta av oss här inne för...
2
Svar
23
· Visningar
2 622
Senast: mizz
·
Körning Hej! Jag ska nu köpa min första utrustning till min b-ponny. Så nu ska jag fråga er kloka bukare om hjälp! Jag ska välja mellan två...
Svar
16
· Visningar
1 511
Senast: Underbar
·
Körning Jag har under några års tid sneglat lite nyfiket på körning. Jag är i grunden fälttävlansryttare, men har inte ridit aktivt på många år...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: moiran
·
Körning har nu äntligen fått den efterlängtade selen. Hur hänger man upp den på bästa sätt. Har ni bilder? Tackar tackar Fia
Svar
14
· Visningar
2 072
Senast: fossig
·
Körning Jag ska om några veckor starta igång hästarna lite försiktigt.Men jag är nu osäker på hur jag bäst lägger upp igångsättningen av den...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: MadicDomino
·
Körning Jag satt hemma hos en vän och råkade se en bok om Hästar förr på Öland och i småland. Boken visade bilder och berättade livsöden från...
Svar
4
· Visningar
2 416
Senast: Grani
·
C
Körning Är nyfiken på om det finns fler som har, eller står i kö för att få, en brukshäst (ardenner/nordsvensk)från Ackordshäststiftelsen...
Svar
8
· Visningar
3 037
Senast: fijja
·
Körning Är det någon där ute som kör minishettis och vet vilken längd ni har på bröstan eller skulle kunna mäta den? Hoppas på svar!
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Burza
·
Körning Hej. Jag är i svängarna att köpa shettis eller russ.. Jag hade tänkt köpa en lite äldre häst, ca 10-15 år som är ordentligt inkörd då...
Svar
6
· Visningar
1 428
Senast: _Skifting_
·
B
Körning Vad gör ni då? I dag skenade min shettis med mig och dottern i rockarden. Hon blev troligen rädd för en av hundarna(som hon egentligen...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: Geronimo
·
Körning hej... jag skrev en tråd för ett tag sedan ang sele och min rockard. uppdaterar.. har köpt en h**ks bröst sele inkl baksele (vilket...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
9 945
Senast: Underbar
·
Körning Är det någon här som gått på inkörningskurs med sin häst?
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Goat lover
·
P
Körning Hej, Funderar på att köpa en träningsvagn från Equus Driving.Med risk at detta har diskurerads innan :-) 26.000 verkar vara et OK...
Svar
5
· Visningar
3 613
Senast: anitab
·
Körning Jag brukar alltid köra ut själv med min ponny, men när vi kör ut med andra hästar drar han iväg, när vi travar eller galopperar. Får...
Svar
17
· Visningar
1 805
Senast: NIRSGÅRD
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30