jamen hästarna då????

Sv: jamen hästarna då????

ja, han är jättefin! hur hög är han? Tycker det är jättekul att du gör så mkt olika saker med honom!

ja, han är jättefin! hur hög är han? Tycker det är jättekul att du gör så mkt olika saker med honom!

Tusen tack! Chagall tackar och bockar! :):bow:
Ska jag vara helt ärlig så har jag inte mätt honom, men han ligger runt 149cm, han är en ganska liten kille ;)
Jag är väl av den sorten som anser att varierat arbete är bäst, både fysiskt och psykiskt. Både för häst och ryttare/kusk :)

*delvis kl*

Här är några bilder på mina körhästar:

Malva: ardennersto född -04 e Tajpan
DSC00073.jpg

DSC00141.jpg

Cola: ardennersto född -04 e Rolang
PICT2085.jpg

DSC00137.jpg

Tackar. Ja den är inte så tokig..;), Colas är större och bulligare, men eftersom hon är dräktig så gör hon inte nåt direkt längre. Hästarna är mest till avel, men drar hem veden och gör lite nytta ibland för husbehov. Dom är visade båda två med bra resultat. Malva fick 41p och Cola har fått 40p förra året.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 393
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 236
Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
6 077
Senast: Lynxsa
·
Körning Kan börja med att skriva att jag antagligen inte kommer kunna göra något inom körning inom närmsta tiden, men vill gärna göra det någon...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka