jamen hästarna då????

Sv: jamen hästarna då????

Jo visst här kommer en bild på giggen. Häftig färg blev det! Även en bild på min andra vagn.
CB3_lila_lit.jpg

ny_vagn4.jpg

Här en bild på min som ska bli körhäst, men kommer aldrig igång, men snart så!! Maratonvagnen står bara o väntar på att hon ska bli körbar..
17331246.jpg

17331374.jpg

Vilken skönhet!!!:love: Såg att du bor i Habo, tränar du för K.V??

jösses vilken pålle!!!!
goliat är ju som en plutt i jämförelse med den där!!!:D
SUPERFIN!

Här kommer Tom (som jag brukar säga är Tussilagos pojkvän - de är ju ganska lika - små söta shirehästar) mankhöjd 171 centimeter och med en uppskattad matchvikt kring 800 kg. Tom räknas som femåring nu!!!

Vi har ambitionsnivån på att först och främst bli ett ok hobbykörekipage. Sedan skall vi förstås inrikta oss mot något och träna men vi vet inte riktigt ännu vad vi vill och är lämpade för.

Tom032.jpg

Slänger med en bild på Tom och Blossom också så ser ni att Tom faktiskt är en väldigt liten shire! Blossom är väl mer av normalstorlek.

mersommar2007027.jpg

Får väl lägga in bilder på mina körhäst.

Thor valack föd 2000
e. Don ue. Aron
Är stor för att vara nordsvensk, många tar honom för ardenner.
Ni får ha överseende med hans gräsliga man, av någon anledning har den slitits så där jämnt, det är alltså inte jag som varit framme med saxen.

17732943.jpg

Tusan också att jag var så seg den där gången jag skulle skaffa en häst, hade inte varit fel med den där tjejen. För jag antar att det är lilla Knabstrupperdamen?

Gillar Tom! :D
Hoppas ni kommer ner o hälsar på Titti-lo för då kan jag komma över o våldgästa!
Kanske kommer det någon aktivitet på ÖSLR som ni vill vara med på?!? ;)

Våran just nu enda körhäst, har två som är underinkörning men vi har lite smått om tid när det fungerar för båda två så det går segt.

Men fjordstoet Lärka (Lykkesmindes Laerke) f 97 inkörd när vi köpte henne -04/05

grprk2.jpg

sldvatten7.jpg

Gillar Tom! :D
Hoppas ni kommer ner o hälsar på Titti-lo för då kan jag komma över o våldgästa!
Kanske kommer det någon aktivitet på ÖSLR som ni vill vara med på?!? ;)

Risken är väl att JAG kommer och våldgästar Titti-Lo och Harry någon dag men att Tom står i hagen och äter då... hemma alltså...

Du får komma hit i stället!

J, det är det. Sackum Strela heter hon. Hon är nog världens snällaste häst!!

Risken är väl att JAG kommer och våldgästar Titti-Lo och Harry någon dag men att Tom står i hagen och äter då... hemma alltså...

Du får komma hit i stället!

Visst! :D
Händer det nåt kul i körväg så kommer jag med min sockersmula! (den lilla, nu 136 cm höga, shieren m stubbman ;))

Här är min halvblodsvalack Latin e: Tamburin ue: Lansiär -95
Han kördes in som 6 åring efter en lång och besvärlig Erlichias infektion. Tävlade lite under 2005, nu kör vi så ofta vi hinner i skogen mellan dressyrträningarna :D. Tävlar gör vi fast utan vagn.

1413100966059748183S600x600Q85.jpg

1193636785059748183S600x600Q85.jpg

Har två tvååriga shettisvalacker, en fux och en svart. Vet inte riktigt vilken inriktning vi ska ha, trav eller skolkörning. Det kommer jag väl på så småningom. Ännu ej inkörda.

Strela är efter Faust af Elmelygård och undan Éclaire.

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 393
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 236
Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
6 077
Senast: Lynxsa
·
Körning Kan börja med att skriva att jag antagligen inte kommer kunna göra något inom körning inom närmsta tiden, men vill gärna göra det någon...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka