Ska jag eller inte?

Sv: Ska jag eller inte?

Nä, inte ser hon väl ut att vara 27 år!
Jag var på körkurs i höstas för Birgitta "nånting". Och hon sa att:
-Jag blir bara såå varm i hjärtat när jag ser en så gammal häst som är så pigg och fin i kroppen.
Jag är så glad och lycklig över tanten, hon är en klippa :D

maria

*off topic, ursäkta* :o
Okej. Sökte lite på SCS på de namnen och de som kommer upp härstammar alla från samma stam som våra gamlingar hade :love: Det är tydligen en bra stam, våra blev 32 år! Ett sto och en valack som kom till gården som åringar. Valacken hoppade stillastående över staketet sista tiden han levde. Dom är sega connemarorna!

Jo tydligen ett bra påbrå! :banana:
Men du hittade hennes mor o far??? :)
Hon hoppade 145 rättuppstående hinder hemma på gården i sin ungdom enligt utsago.

maria

Senast ändrad:

Nä, inte ser hon väl ut att vara 27 år!
Jag var på körkurs i höstas för Birgitta "nånting". Och hon sa att:
-Jag blir bara såå varm i hjärtat när jag ser en så gammal häst som är så pigg och fin i kroppen.
Jag är så glad och lycklig över tanten, hon är en klippa :D

maria

Som "skyldig" till den kursen som Maria var på i höstas så kan jag förtydliga att Birgitta då heter Nordling i efternamn. Å för den nyfikna så har hon en egen hemsida
http://web.telia.com/~u16704237/index.htm

Maria än så finns det för övrigt tid att hinna ångra sig fram och tillbaka flera gånger om .. DE inbillar jag mig i allafall..
Vi får väl försöka peppa varandra! Om inte annat så kan vi ju skriva ut anmälningsblanketterna och hjälpas åt att fylla i de.. Sist satt jag i hemmets vrå och va HELT förvirrad så Ylva hjälpte mig tillsist på lägret i villvattnet. Då hade jag redan mailat och talat om att ja skulle vara med osv..

Du behöver en licens..men de fixar man online utan problem

Grönt kort!! Hojta till Lina att hon ska annordna en kurs eller ringer du mig.. såg att de va kurs på g i Flarken nu..
Program finns att hämta hem på kuskringen och är bara att börja nöta..

DE är ju faktiskt fördelen med dressyr... då har man tid på sig att plugga. Jag drömmer fortfarande mardrömmar om precisonsbanan i Villvattnet och önskar att jag kunde få lägga till ett nytt hjärnkontor till min önskelista...

Anna-Carin

Anna-Carin

Ja du Anna-Carin, du får nog hjälpa med här. :idea:
Jag kommer på tisdags träningen men antagligen utan Nickis. Då får du väl hålla min hand och djupandas med mej.;)
-Jag kan tävla,jag är inte rädd .......... *Dupandning*
-Jag kan tävla, jag är inte rädd......
-Jag kan tävla, jag är inte rädd .......
*Slappna av i axlarna och aaaaandas*

maria

Senast ändrad:

och jag anmäler mig till dig .. allt i allo..:banana: jag kan sjutsa dig om du vill, ser till grejorna runt i kring, vattna hasten m. m..

jag röstar också på att du ska fara:rofl::rofl:

:Defter i dag på ridhuset är jag bera RÅPEPPAD..:love::love::love:

Du är så söt du Kersti.(jag antar att svaret var till mej)
Om, om jag åker så ska du få slita hund :devil:

maria

Du är så söt du Kersti.(jag antar att svaret var till mej)
Om, om jag åker så ska du få slita hund :devil:

maria

:banana::banana:kanon.. har man ivriga jack russels i hemmet blir jag en sån...hehehe:banana:

vi har renar nu hos oss och hästarna gillar INTE dom....:eek::eek:

Vi fick frågan igår om vi ville vara med i lagserien ev..*gulp*.Jag känner precis som dig.Är ingen tävlingsmänniska och har aldrig varit.
Men visst om man får en fråga som den och om det blir ngt av...ja då får man väl bara hoppa på tror jag.

Klart du ska vara med och tävla! :D Du kommer att märka att det inte är så läskigt som man kan tro! Jag var jättenervös inför min första tävling, och jag tänkte nåt i stil med "det där är ingenting för mig", men sen var jag fast ;) Och en bättre häst kan du väl knappast börja med heller? Tävlingen i april är en bra start på säsongen. Det är en inomhustävling med endast dressyr och precision, helt perfekt som mjukstart :D Hoppas vi ses där (om inte annat som åskådare ;) )

Liknande trådar

Hästmänniskan Anonymt nick därför att många av mina vänner hänger här och jag orkar inte med att de lägger sig i.... Jag känner mig i bland som...
2
Svar
20
· Visningar
3 894
Senast: Fjorden
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 069
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Min sambo är (har blivit) hästintresserad sen han träffade mig,han har varit med ut och ridit flera gånger,och han hanterar hästar på...
2
Svar
33
· Visningar
4 073
Senast: bellabus
·
Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka