var lär jag MIG att köra?

Sv: var lär jag MIG att köra?

Nästa gång är det teori om körutrustning på Uddens ridklubb, och den 15 mars är vi på öland igen med en massa ekipage!

Kolla ölandsbladet tisdag :) Vi ska vara med där, så vi kan nå ut till ännu flera. Kanske några är intresserade av eufemia av mina ekipage. Jag ska kolla och höra av mig till dig eufemia!

Blev genast intresserad av denna länken! Och inte minst, jag bor ca 3 mil från Södra Vi...
Skulle vara jättekul att gå körkurs - har heller (ännu) ingen häst att köra med. Kanske kan samla ihop ridklubbens intressenter...?
Hör gärna av dig om du är intresserad!

jag är nästan hundra på att du skulle kunna få körlektion med lånad häst i närheten av kalmar. camilla som håller kurserna via udden brukar kunna fixa det mesta! hon har hästar som säkert ställer upp, så jag tror inte att det skulle vara nåt jätteproblem. PMa mig om du vill veta mer.
för övrigt så tror jag att jag vet vilket jobbet är :D

Klart jag är intresserad av att lära ut körning!! När ni har en grupp så kan ni mejla mig så ordnar vi nåt!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 347
Senast: lundsbo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 163
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat
  • Årets matbluff

Hund, Katt, Andra Djur