Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Körning Jag vill ha den sele som gör minst skada på en häst. En bröstsele (giggsele, finsele - kärt barn har många namn) är ju bra då den inte...
2
Svar
30
· Visningar
3 519
Senast: hopp_o_galopp
·
Körning Måste bara skryta lite över min duktiga häst! Fick hem henne i juli iår och då släpptes hon på bete samtidigt som jag kollade av...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 030
Senast: Bismark
·
L
Körning Min familj har en 11-årig welsh mountainponny som mest bara går och skräpar eftersom han är för liten för mina yngre syskon att rida...
Svar
2
· Visningar
973
Körning Hej!! Jag är inte värst duktig på att köra. Fick hjälp för många år sedan att köra in min arab som jag hade då. Killen som hjälpte...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: fijja
·
P
Körning Ja, precis som rubriken säger. Har jag fattat rätt nu angående tävling, dressyr och precision främst! Ponnyn måste ha pass Kusken...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Skulla
·
B
Körning Jag har under en längre tid funderat mycket på om jag ska försöka få min ponny körbar igen eller om jag ska inse att han kanske inte är...
Svar
15
· Visningar
1 595
Senast: Ljulius
·
Körning Hur gör ni för att få tömkörningstillfällena positiva med en unghäst ni just har börjat tömköra? Känns som om tillfällena med min häst...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: Ljulius
·
E
Körning Är det någon här som har erfarenhet utav Börjes French collar brösta? Vilken typ av häst passar den till, i storlek full? Antar det är...
2
Svar
20
· Visningar
2 581
Körning Hej! nu är pållen snart 2 år och de är dags att fundera över hans utbildning. Och efter allt tänk så har jag kommit fram till att jag...
Svar
1
· Visningar
817
C
Körning Japp, nu vill jag veta hur en BRA tömkörningsgjord skall se ut :idea: Har hört att fasta ringar ska vara bra, är det det? Såg en...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: Alma Braute
·
Körning Jag har en loksele till russet, har köpt den begagnad ganska billigt, och det är nog ingen dyrare modell. Men den är så stel i lädret...
Svar
14
· Visningar
1 730
Senast: Beppo
·
T
Körning Hej jag undrar var man hittar de bäst lagom billiga selarna som sitter bra på hästen. jag har en d-ponny och söker bärför cob storleckar...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: Touchie
·
Körning Ville bara vara en dansande banan idag eftersom jag köpt en inkörningsvagn till mina unghästar. Valde en billig ifall de skulle sparka...
Svar
11
· Visningar
1 596
Senast: Goat lover
·
Körning Dags att köpa en riktig sele och låta inkörningsselen vandra vidare till en stallkompis häst som fyller två i år. Ska försöka satsa på...
2
Svar
25
· Visningar
3 744
Senast: Nussikan
·
Körning Lägg up filmer och bilder från olycker :angel:! HIttade denna på :angel: youtube! http://www.youtube.com/watch?v=b0xnKnUOndI&NR=1...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 592
M
Körning Jag undrar, vad ska man ha för kläder då man tävlar ? Något speciellt? Och vad ska groomen ha ? Finns det nå regler ?
Svar
12
· Visningar
1 678
Senast: Nussikan
·
Körning Någon som har en bra bild, gärna också beskrivning, på filtbossor? För arbetssele alltså, hur den är gjord, ser ut osv.
Svar
2
· Visningar
950
Körning Detta är ..en sk. Serbienvagn. En blandning mellan marathon-vagn o en Wictoria kan man säga! Just denna är specialbeställd till...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 580
Senast: _L_
·
Körning hoppas tråden får ligga här... annars får snälla moderator flytta till rätt ställe :) Skulle behöva lite tips... Min häst vill gena...
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: Brisa
·
Körning Någon där ute som har hemmagjord svängel på sin vagn? Vill ha lite tips på hur jag ska göra en. Så in med lite bilder! :D
Svar
5
· Visningar
1 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka