Beslutsångest!

Sv: Beslutsångest!

"nordtravare" bad mig lägga upp denna bild, det är en utmärkt kombination av gamla fina lokor och en ny däckel och baksele. Man lossar som sagt draglädret från den gamla däckeln och sätter fast draglinorna i dem istället. Själv hade jag nog valt att sätta fast bakselen längre bak i skacklarna men det funkar vilket som.

16570054.jpg

Sv: Beslutsångest!

SNYGGT! Det är ju nästan exakt så jag har tänkt mig ju!

Gammaldags klassisk stil fast ändå ny funktion liksom. Jag gillar det! :love:

Nu kommer jag då inte ha lika snygg vagn och det är jag allt lite avis på ;) Men det ska jag ha sen, när jag vet att hästen är körbar och jag vet att jag vill köra.

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 016
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Körning Min ponny som precis är inkörd skenade igår med sin rockard. :( Orsaken var att svängeln lossnade och slog i hennes bakdel och sedan...
2
Svar
36
· Visningar
6 074
Senast: Lynxsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka