Två- eller fyrhjulig vagn?

Sv: Två- eller fyrhjulig vagn?

Ja i dom högre klasserna har man olika vagnar, men jag tror du får tävla upp till MSV med samma vagn och enaxlat i maraton, och i medelsvår bedömmer dom ju hela ekipaget och man kan då få avdrag för en "skrikig" och o-matchande vagn. Om man får köra med enaxlat i maraton i svår eller internationell klass vågar jag inte svara på, men jag har nog aldrig sett någon som gjort det iaf.

Sv: Två- eller fyrhjulig vagn?

Jag tror inte man får köra enaxlat i maraton när man passerat msv. Jag har själv köpt en vagn av Ewa som jag är supernöjd med. Jag har tänkt att börja de lätta klasserna och kanske vara med i seriekörningen till våren och då passar det så bra att kunna ta med sig EN vagn. Jag har en korsning nsv/halvblod och OM vi skulle komma upp i klasserna så småningomså får jag väl köpa till en vagn då. Den här vagnen kommer jag ändå ha nytta av till vardags och i dressyrkörningen.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vi behöver byta vagn. Har en bugaboo men den har ingen fjädring så bebis blir sur så fort man kör på nåt annat än asfalt, och vi går...
2
Svar
23
· Visningar
3 894
Senast: Amk
·
Träning Som rubriken lyder så har vi två treåriga travhästar som ska ridas in i sommar! Den största hästen (170 cm mkh) har vi typ hittat en...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Gloria95
·
Körning Behöver bolla lite tankar. Jag körde in min ponny när hon var 13år (hon är 19 nu), allt gick jättebra. Hon älskar att bli körd. Men av...
Svar
6
· Visningar
2 528
Senast: Presto
·
Avel I denna tråd kan alla, gamla som nya fantaster av denna underbara ras dela med sig av sina tankar om rasen. Det är självklart helt okej...
Svar
0
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka