Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Har köpt en rockard som jag håller på och renoverar! Nu är min fråga vad för "fästen" ska jag ha på skacklarna? Bakselefästen ska...
2
Svar
34
· Visningar
3 335
S
Körning Är det någon som har erfarenhet av Periskopskaklar som man har till maraton?
Svar
13
· Visningar
1 875
Körning Nu har jag suttit här och läst ett bra tag och lärt mig en hel del :bow: Och inser att jag vill ha en ny vagn till min shettis!! Det...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Nussikan
·
N
Körning Har kört min häst för första gången idag, det känns jätte skönt. Han är en gamal travare, men jag har aldrig kört förut. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 005
Senast: nzhelga
·
Körning Hur mycket tror ni att en minishettis orkar dra? 100 kg + lätt rockard i inte allt för jobbig träng? Min pappa har sina idéer och...
Svar
7
· Visningar
1 989
Körning Jag vill köpa ett par nya tömmar, ett par lite finare. Det kan ju vara bra att ha två par när man tävlar, ifall det regnar eller om det...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Ella-82
·
Körning Nu har vi haft sessan i snart en vecka och hon är verkligen helt underbar! Är så himla kär i min söta lilla Shettisdam och är så glad...
Svar
17
· Visningar
1 558
Senast: Alazan
·
Körning Japp nu står det en Shettisdam i hagen till de båda andra hästarnas lycka! De nästan tävlar om vem som ska få gå närmast henne :love...
Svar
16
· Visningar
1 416
Senast: Fia-Lina
·
Körning Någon som har något bra förslag på hur man kan lägga upp en uppvisning där man blandar ridning och körning? Kanske t.om. både dressyr...
Svar
13
· Visningar
1 513
·
Körning Nu är det dags igen! Vi skall arrangera en ny julshow där körsektionen skall ha ett el flera inslag på samanlagt ca 30 min. Ni måste...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Anna_
·
E
Körning Hej jag skulle jätte gärna ha lite tips hur jag ska köra min shettis för att få mera fart i henne, hön är som så cool och har ingen...
2
Svar
31
· Visningar
2 815
Senast: erlandsson
·
Körning Nu i helgen sa ska vi kora var Pixi, en stor pecheron forst pa en polo turnering och sen sa ska vi in till shanghai for att kora hast...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: nzhelga
·
Körning Köpte Min Häst idag efter att jag sett självaste Tomas Eriksson i en tecknad serie :eek: Har ännu ej läst den, men tyckte det var...
Svar
1
· Visningar
997
Körning Satt och läste om KG när han tömkör. http://www.remont.se/article.asp?id=316 Är det någon här som har en bra bild på stuptygel...
2
Svar
35
· Visningar
6 028
Senast: Alma Braute
·
J
Körning har nu hittat en liten lokal förening som har lite kurser i inkörning och sånt... men hur förbereder jag mig på bästa sätt? vad kan jag...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: schelin_j
·
G
Körning Hejsan, jag behöver tips om vart jag kan få tag i en lämplig sele till min minishettis på 75 cm i mankhöjd. Han kan inte ha...
2
Svar
26
· Visningar
4 611
·
Körning Phuuu.. Nu är det gjort.. Så många NYA saker som Krutrök och jag upplevt tillsammans igår. Första gången som han åkte transport i...
Svar
14
· Visningar
1 233
Senast: a_c72
·
M
Körning Hej! Är nybliven ägare till en minisettis som är duktig på att dra vagn. Jag är totalnovis på körning men har köpt en bröstsele på...
2
Svar
23
· Visningar
4 142
·
Körning Jga har precis borjat kora, mer el mindre frivilligt och maste satta mig sjalv i situationer dar min kunskap inte racker till och en...
Svar
5
· Visningar
1 150
Senast: Vindelkusken
·
H
Körning Tips på igångsättning önskas. Vallack 23år,shettis.Överhull. Används enbart som promenadkörnings ponny. Går ute året runt med...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka