Sele till minishetland

Sv: Sele till minishetland

:) Låter bra det där med lokorna, ska prata med grannen möbelsnickaren om han kan tänka sig att pröva! Läder och bossor är ju min domän... Absolut roligast att göra grejerna själv, tycker jag!

Hej,

dök just in på denna sida och såg din fråga om var du kan få tag på en sele till en minishettis. Min granne föder upp minishettland och på hennes hemsida står det att hon har selar till salu:idea: . Kolla in www.gindemo.se

Lycka till!:bump:

Tack för tips! :) Va synd bara att min lillpålle inte har något utrymme (mellan hals och bogspets) för en bröstsele, utan jag måste försöka lösa det med loksele eller travsele... :crazy:

Ursäkta att jag hoppar in i den här tråden, brukar bara tjuvkika på körforumet. Men tråden är 2 år gammal och det har hänt en del sen sist. Tyvärr har jag läst på Geislis hemsida att lille Ragge inte är i livet längre. En mycket tragisk olyckshändelse i hagen med brutet ben till följd. :cry:

Usch då :( Ja då är ju inte TS i så stort behov av tips längre, fast det hade hon ju kanske inte vart ändå eftersom, som du påpekat, tråden är så gammal...

Liknande trådar

Körning Har jobbat med trav i en massa år förr men blivit mer och mer intresserad av körning. Körde in min islänning förra året men känner när...
Svar
1
· Visningar
1 768
Senast: agtatoon
·
Körning Skulle gärna vilja ha lite råd angående selen på bilderna. Jag har (som synes) en shettis. Hon är 7 år och färdigväxt men dock...
2
Svar
24
· Visningar
6 155
Körning Hejsan! Jag har en Pfiff bröstsele till min shetlandsponny. Det här är den första sele jag haft med draglinor, har tidigare bara kört...
Svar
2
· Visningar
1 333
Senast: Exit
·
Körning Just nu står mitt sto på boxvila, men opm hon blir friskförklarad funderar jag på att ta upp körningen med henne. Körde henne i Finland...
Svar
19
· Visningar
3 544
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka