Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Körning I ett flertal trådar på detta annars så vansinnigt bra och intressanta forum förekommer pajkastning. Sannolikt struntar väl de berörda i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 946
Senast: Tulip
·
Körning Jag svarade i en tråd på hästhantering ang.: Vad gör ni med era 1-åringar (-06)!...Sen blev det en spinnoff på den tråden till en annan...
2
Svar
34
· Visningar
2 824
Senast: Fahlis
·
C
Körning hej! jag undrar var man kan köpa loksele tll minishettis? har sökt på webben men hittar inget.måste man specialbeställa? tacksam för svar!
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: Thora
·
L
Körning Finns det någon som vet om det finns några körkurser i värmland? Någon som kan tipsa? Om inte i värmland kanske i närheten? Kör min...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Ann-Sophie Persson
·
Körning För knappt 2 månader sen landade herr Krutrök hemma hos oss... En HÄRLIG herre med en ENORM ARBETSVILJA...
Svar
19
· Visningar
1 918
Senast: Bacillen
·
G
Körning Jeg er ny herinde på siden og har et spörgsmål. jeg har en ardenner hoppe på 1,5 år som jeg söger en sele til, hvor finder jeg...
Svar
3
· Visningar
946
Senast: Gritt Gerner
·
M
Körning Hejsan, Hittat en begagnad rockard. Frågade måtten på den och det var skaklarna=två meter långa. Och 80 cm mellan dom hela vägen utom...
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Norpan_79
·
N
Körning prövar på detta forum. Längden på tömmarna samt bredden vad ska man ha till stor häst
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: Asfolath
·
Körning Fick nya b*le-katalogen idag och jag reagerade verkligen över priset på deras loksele. Bara (inkl moms, stl full) 2195:- !!! :confused...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: Madelene
·
J
Körning Fick in det mesta i rubriken...men kort så funderar jag på om det är dags att slänga sig ut i verkligheten lite och lämna medkusken...
Svar
14
· Visningar
1 605
Senast: Jeeves
·
Körning har tänkt jag ska börja kör mitt sto lite grann, något spec man ska tänka på, någon som vet vart man kan få tag på billiga bra saker...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: Josssefine
·
Körning Jag vill kunna hålla igång hästarna nu. Men samtidigt så vill jag ha de UTE så mycket som möjligt. Krutrök svettas som en jag vet inte...
Svar
18
· Visningar
3 420
Senast: a_c72
·
Körning Hej! Vet någon vad detta är för vagn och om den går att använda igen, om man fixar till den? Vad ska man tänka extra noga på i så...
Svar
12
· Visningar
1 658
Senast: Goat lover
·
B
Körning Inga bra bilder, men tycker ni att dena sele passar hästen? Om inte vad är det som är dåligt (så lär jag ju mig) Bry er inte om att...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: loch
·
Körning Vad har man för kläder när man kör precisionskörning (heter det så när man kör mellan koner?) :D
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Vindelkusken
·
Körning Jag har fått lite folk som har frågat om jag skulle kunna ta lite bilder när jag tömkör. Så nu har jag fotat lite. Hade ingen fotograf...
Svar
18
· Visningar
1 648
Senast: Skulla
·
B
Körning Vad anser ni om att trava på asfalt med en oskodd shettis? förkastigt? helt OK? Hur mycket/lite?
2
Svar
20
· Visningar
2 662
Senast: a_c72
·
Körning Jag har som tidigare nämnt (tjatat?) om min vagns-beställning!! En CB3:a från Polen, genom Ewa Angantyr o Gunilla (selar.se). Har fått...
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: Alazan
·
Körning OJ!:p haha trodde inte det va så jobbigt att skaffa sig alla sakerna till en häst man vill börja köra, framför allt trodde jag inte det...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Josssefine
·
Körning Jag har fått erbjudande att hjälpa folk inom körning. Iallafall, jag har fått erbjudande att hjälpa folk att fixa selar, körlektioner...
2
Svar
29
· Visningar
2 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka