Körforumet och nivån på diskussionerna

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Körforumet och nivån på diskussionerna

Lånar knapp...
Det kan stämma att det är "barnsjukdomar" hos Globusrockarden som spökat.
De har bla förstärkt hjulen enligt hemsidan.
Kanske ärdet så att de är dessa "gamla" modeller som spökar.
Själva har vi bla sålt dessa rockards till ponnyridskola på landet.
Dessa är så pass nöjda att de överväger att köpa in fler.

mvh El
p.s Instämmer stämningen verkar ha blivit trevligare här inne.
Var in och kikade tidigare och då var INTE inläggen så roliga att läsa mvh El

En av mina vänner har en sådan till sin son och deras ponny. Dom har aldrig klagat på den. Dessutom så är det jäkligt snygg med. :love: Jag kan bara hålla med dig om att det är roligare att läsa här inne nu. //bonny

Finns det fler som håller med om att det har blivit väldigt lungt här inne nu?Man kan bara fundera på varför.//bonny.

knapplån

Jo visst är det lugnt och skönt! Jag njuter också av att jag tycker mig känna att alla faktiskt anstränger sig när de skriver inlägg och tänker efter lite hur det de skriver kan låta för den som läser.

En stor :bow: till alla!!!

Åh jag menar bara att det känns som att alla inlägg i de trådar jag har läst på senare tid har varit rätt "mjuka" och vänliga i tonen! Precis det jag hoppats på med andra ord :bump: Med "anstränger sig" menar jag att jag tror att fler tittar på sitt inlägg innan de postar dem och tänker över hur det de just har skrivit KAN uppfattas av den som läser - och på så vis undviker man onödiga missförstånd och "tonfall" som kan uppfattas som påhopp. I alla fall hoppas jag att det är vad som har hänt.

Överlag känns det som om det är en mer välkomnande stämning, mindre hackande och bara mer trevligt här! Det jag försöker säga är att i alla fall jag upplever att det är roligare att vara här när det är mindre bråk - det blir ju mer konstruktivt på det sättet.

Senast ändrad:

Åh jag menar bara att det känns som att alla inlägg i de trådar jag har läst på senare tid har varit rätt "mjuka" och vänliga i tonen! Precis det jag hoppats på med andra ord :bump: Med "anstränger sig" menar jag att jag tror att fler tittar på sitt inlägg innan de postar dem och tänker över hur det de just har skrivit KAN uppfattas av den som läser - och på så vis undviker man onödiga missförstånd och "tonfall" som kan uppfattas som påhopp. I alla fall hoppas jag att det är vad som har hänt.

Överlag känns det som om det är en mer välkomnande stämning, mindre hackande och bara mer trevligt här! Det jag försöker säga är att i alla fall jag upplever att det är roligare att vara här när det är mindre bråk - det blir ju mer konstruktivt på det sättet.
Det kan inte vara så att de som oftast besvarade frågorna här har tagit en paus? I och med det så vågar sig folk in och rumstrera lite även under körforumet. Intressant iakttagelse!Kanske känna att de också räknas till körfolks klassen utan att behöva känna sig som fullfjädrade proffs.

Jag har svårt att tro att folk skulle dubbelkolla sina inlägg innan dom postar. Det kanske bara är så enkelt att vi som skriver ÄR trevliga.

Ämnet känns färdig diskuterat för tillfället så jag låser tråden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 619
Senast: Puffindog
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 606
Senast: Intejag
·
K
Övr. Barn Jag antar att det finns ganska många här på buke (som i verkliga livet) som genomgått separation med barn... Jag skulle tycka att det...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Svartfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka