Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag sagt det? När?
Försöka duger sägs det ju visserligen. Men jag tror jag avstår. Endel blir så tjuriga och arga så det är bäst att tiga.//bonny.Försöka kan man alltid! Trägen vinner vet du
Försöka duger sägs det ju visserligen. Men jag tror jag avstår. Endel blir så tjuriga och arga så det är bäst att tiga.//bonny.
Jag har inte skrivit så mycket här än, men kollat på massor av trådar. Håller med om att man ska ta till sig kunskap från olika discipliner och inte stänga ute något. Både bruks- skol och även travkörning har kunskap att dela med sig till varandra, men givetvis gäller det att vi har öppna ögon. Även om vi inte kör med samma mål och utrustning så kan vi ändå komma överens. Jag tycker vi ska välkomna alla former av körning på forumet och acceptera att vi har olika mål med det.
Något som jag mer har reagerat på här inne är att när det är bildtrådar och någon sätter in ett foto på sin häst så kommer det oftast genast svar om hur selen sitter, ser ut, vagnen etc. Givetvis ska vi eftersträva att vi alla kör med vettiga grejer, men ibland kanske man inte behöver påpeka detta, utan låta det vara just en bildtråd.m och vänta tills ett tillfälle som passar bättre.
Tycker att den här tråden verkligen behövs och hoppas det blir ett bra klimat här inne.
Ja det där med bilderna är verkligen ett stort problem. Sedan undrar jag hur jag kan ha andvändning av travet nr jag kör i skogen.
Har du provat att köra travhäst?? Varit med och kollat på deras selning och hantering??
Om du inte har det kan det vara värdefullt att vara med och kika och prova på. Ju mer kunskap vi får desto bättre kan vi göra det för våra hästar. Du kan få tips och aha upplevelser som du aldrig förväntat dig. (dessutom är det fruktansvärt kul att köra travhäst)
Japp det har jag.
Ja det där med bilderna är verkligen ett stort problem. Sedan undrar jag hur jag kan ha andvändning av travet nr jag kör i skogen.