Bilder på välsittande selar

Sv: Bilder på välsittande selar

Nej det är synd att Hööks och Börjes mm inte kan mer och informerar sina kunder om hur selar fungerar och ska sitta... Hoppas du hittar något bra som både du och din häst kan ha roligt med :)

låter toppen :D
men hittar ingen stanns på sidan som det står körskola..

haha sekunden efter jag skrev till dig "Ploppade " den texten upp (: skäms lite..!

klart jag inte skulle..fan de var ju illa att jag inte visste allt detta innan jag köpte den... :(

min tanke är att dra en lättare vagn, bara en typ trav sulky som bara jag kan åka i ..och vara ute och jogga lite..

Jag har tyvärr ingen bild på min travsele men om du ska dra en sulky är det ju alldeles ypperligt. Min travsele kan jag ställa in från min D-ponny till vår ena ardenner på 3 bast.

Oavsett vilken sele du har måste du veta hur den ska sitta för att det ska bli bra, såklart. Men jag håller starkt på att köpa en sulky, det funkar bra till att motionera lätt och är skitkul att åka i. Min har blivit mycket populär hos både mig och hästarna och är en bra början när man börjar köra med tanke på att den är såpass lätt att dra. Risken att överlasta är minimal om den ens existerar.

klart jag inte skulle..fan de var ju illa att jag inte visste allt detta innan jag köpte den... :(

min tanke är att dra en lättare vagn, bara en typ trav sulky som bara jag kan åka i ..och vara ute och jogga lite..

Ska du bara ha en travsulky tycker jag gott du kan ha en bra passande travsele.
Kolla runt på beg. selar på nätet så kommer du ganska snart hitta bra grejer.

jag har en bröst sele som jag köpte på h**ks..
någon som har en sådan med? på bild?

känner att jag inte riktigt får till det..

I stallet där min häst stod tidigare hade lillshettisen en bröstsele, både till körning och tömkörning.

Senast ändrad:

Ska du bara ha en travsulky tycker jag gott du kan ha en bra passande travsele.
Kolla runt på beg. selar på nätet så kommer du ganska snart hitta bra grejer.

Nyfiken i en strut är jag.
Menar ni verkligen en sulky, inte en speedcart eller rochard.
En annan skulle inte sitta i en sulky, farandes på vägarna.

Liknande trådar

Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
531
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Ger våra hästar mineral kraft för högpresterande hästar. Brukar ge orginal. Men fanns inte inne i foderbutiken sist.. Två av hästarna...
Svar
3
· Visningar
411
Senast: skiesabove
·
Hemmet Ni som har en liten kontorsplats hemma, hur har ni det? Visa gärna bild :) Tycker inte jag får till det bra i nya boendet så har...
2
Svar
31
· Visningar
1 695
Senast: golit
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
789
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023