L
loch
Sv: Bildbomb. Lisa & Bella med Globusrockard
Bra att ni trivs! Det är ju grunden till att gott!
Vad jag menade med svänga var att hästen trampar över så där snyggt m frambenen... och vänder vagnen snävt med hjälp av skacklorna... Meja har haft lite svårt för det, hon har velat "dra" vagnen runt... men nu har poletten trillat ner på henne!
Tackar o bugar!
Det var 25 år sedan sist som jag själv körde mycket! Så därför lät jag en mer proffsig inkörare göra jobbet. Lite med tanke på att han är så ung, och jag ringrostig. Vill inte förstöra honom (mer än nödvändigt!)! Visade sig att jag o Christell var gamla bekanta sen 80-talet. KUL!! Christell har på "äldre" dar gått över till travet. Shiloh var första halvblodet hon kört in, och det har gått fantastiskt bra! Jag är helnöjd!...och Shiloh trivs verkligen! Jag har bestämt mig för att stå kvar hos Christell m. Shiloh t.v. Hon har flera unghingstar/valacker = buskompisar! + vi har himla kul ihop! + jag kan få körhjälp!! + hon har "travbana" som går runt ägorna!
Shiloh har inga som helst problem med att svänga med vagnen! Han bryr sig inte alls om skaklar el. att något slänger o dinglar.
Bra att ni trivs! Det är ju grunden till att gott!
Vad jag menade med svänga var att hästen trampar över så där snyggt m frambenen... och vänder vagnen snävt med hjälp av skacklorna... Meja har haft lite svårt för det, hon har velat "dra" vagnen runt... men nu har poletten trillat ner på henne!