Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va kul! Visste inte att man ställde ut åsnor, men ställer man ut kor så kan man väl ställa ut åsnor Himla roligt iaf, grattis igen!
Ja!Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se...
Ja det är ju lite tråkigt... Jag håller ju även på med kattutställning och det är lika roligt det
Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se... Jag funderar lite på att vara med med Magne istället, för det är KM i riden dressyr samma helg. Vore kul om du ville komma och hejja på oss då istället!
Haha, ja du tycker det va! Fler som önskar livet ur mig
Jag har ju aldrig tävlat maraton och känner väl att jag skulle vilja börja med en lite lättare häst, hemma är han ju supersnäll och lätt men ute på tävling när han väl får syn på ett maratonhinder så vet jag inte om jag vill sitta på kuskbocken!
Klart du ska va med.Haha, ja du tycker det va! Fler som önskar livet ur mig
Jag har ju aldrig tävlat maraton och känner väl att jag skulle vilja börja med en lite lättare häst, hemma är han ju supersnäll och lätt men ute på tävling när han väl får syn på ett maratonhinder så vet jag inte om jag vill sitta på kuskbocken!
Men vad spannande. Om alla planer haller sa ska jag vara i Skode den veckan.Ja det är ju lite tråkigt... Jag håller ju även på med kattutställning och det är lika roligt det
Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se... Jag funderar lite på att vara med med Magne istället, för det är KM i riden dressyr samma helg. Vore kul om du ville komma och hejja på oss då istället!