DM Vartofta 2007 - Vi gjorde det!

Sv: DM Vartofta 2007 - Vi gjorde det!

Va kul! Visste inte att man ställde ut åsnor, men ställer man ut kor så kan man väl ställa ut åsnor :) Himla roligt iaf, grattis igen!

Va kul! Visste inte att man ställde ut åsnor, men ställer man ut kor så kan man väl ställa ut åsnor :) Himla roligt iaf, grattis igen!

En gång om året är det utställningar. Tyvärr inte oftare. Jag tycker det är kul med utställningar. I england har de massor av husdjursutställningar, tråkigt att vi inte har det här...
När är nästa körtävling som finns i närheten???

Ja det är ju lite tråkigt... Jag håller ju även på med kattutställning och det är lika roligt det :)

Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se... Jag funderar lite på att vara med med Magne istället, för det är KM i riden dressyr samma helg. Vore kul om du ville komma och hejja på oss då istället! ;)

Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se...
Ja! :banana::D
hejja hejja klart du ska köra Priffe! sen om han kanske inte är så lätt, men va fasen kom igen ! :bump:

Haha, ja du tycker det va! Fler som önskar livet ur mig ;)

Jag har ju aldrig tävlat maraton och känner väl att jag skulle vilja börja med en lite lättare häst, hemma är han ju supersnäll och lätt men ute på tävling när han väl får syn på ett maratonhinder så vet jag inte om jag vill sitta på kuskbocken! :eek:

Ja det är ju lite tråkigt... Jag håller ju även på med kattutställning och det är lika roligt det :)

Vartofta har ju klubbmästerskap 20-21 oktober, där ska Karin vara med med Mimer (jag grooma) sen har hon fått för sig att jag ska köra Priffe (hennes gamla tävlingshäst) och hon grooma, men vi får väl se... Jag funderar lite på att vara med med Magne istället, för det är KM i riden dressyr samma helg. Vore kul om du ville komma och hejja på oss då istället! ;)

Klart jag kommer och hejjar på er.....

Jo jag har hållt på med kattutställningar också. Har Cornish rex men nu är det bara en hane kvar och han trivs inte med utställningar så vi la ner det. Ställer även hundar och hjälper till med att ställa föräldrarnas Welsh mountain ponnyer

Jag har ju aldrig tävlat maraton och känner väl att jag skulle vilja börja med en lite lättare häst, hemma är han ju supersnäll och lätt men ute på tävling när han väl får syn på ett maratonhinder så vet jag inte om jag vill sitta på kuskbocken! :eek:

Näää då har jag ju ingen att käfta med :p
(avdelning ego-Tomte ;))

Ja han måtte ju onekligen gilla maratonen ialla fall.
Men testa! funkar det itne eller känns för fel borde det väl gå att avbryta?
*postiv inte ego PEPP PEPP* :banana::bump::banana:

Nä det förståss, men blir jag bara lite halvt invalid så kan jag ju sitta här och käfta med dig iaf ;)

Ja det gör han verkligen, frågan är ju bara vad som händer när han rusar in i ett hinder och väntar på att jag ska visa vägen och jag inte hinner med, jag vill ju inte att det ska gå illa... Men vi ska träna några gånger i riktiga hinder så får jag se hur det känns, han är ju ändå 21 år gammal nu så man tycker ju att han borde lugna ner sig nån gång ;) '

Tack för peppet! :) :bump:

Klart du ska va med.

Men vad spannande. Om alla planer haller sa ska jag vara i Skode den veckan.
Haller tavlingen pa bade lordagen och sondagen? Vilken tid borgar det? Har dom nagon hemsida? Jag vill verkligen aka och titta pa en tavling. Jag hoppas att jag kan flyga hem da. Jag sakanar mina hastar jatte mycket nu med. :cry::cry: Och lilla mamma med. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka