Bilder från idag

Sv: Bilder från idag

Jag hade turen att få giggen, den var kvar här på gården och har stått bortglömd i ett skjul en längre tid, som tur var stod den på trägolv och klarade sig bra :) Och ja, jag kunde inte fatta det var sant att man både hittat en underbar karl OCH övergivna hästgrejer :eek:

Nämen, vilken tur du har! Både karl och hästgrejer i ett! :) Vad härligt med gamla grejer som är i sånt bra skick! Själv hittade jag en släde på auktion förra året som hade stått inne som din, jätte fin bara att måla om, verkade knappt använd heller! :banana:

Fina bilder Fia! Jättetjusig vagn och söt häst.
Jag, JP, Frans och Kalle får komma o hälsa på när tid (och transport) finnes. Vi ska oxå renovera upp en gammal vagn vi fått i princip gratis, fast det är en åkvagn. Hoppas kräftskivan var trevlig! /Maria N

Nämen, vilken tur du har! Både karl och hästgrejer i ett! :) Vad härligt med gamla grejer som är i sånt bra skick! Själv hittade jag en släde på auktion förra året som hade stått inne som din, jätte fin bara att måla om, verkade knappt använd heller! :banana:

Ja fantastisk tur (fast karln är jag nog mest glad för ändå ;):love: )! Ja det är otroligt att man kan använda så gamla grejer, har ju ett par åkvagnar med som också är från gården och som funkar bra att köra med. Bra fynd du gjorde där, man får vara glad att en del varit så rädda om sina grejer förr.

Fina bilder Fia! Jättetjusig vagn och söt häst.
Jag, JP, Frans och Kalle får komma o hälsa på när tid (och transport) finnes. Vi ska oxå renovera upp en gammal vagn vi fått i princip gratis, fast det är en åkvagn. Hoppas kräftskivan var trevlig! /Maria N

Hej!! Så du har hittat hit också, va kul :) Ja det måste ni göra, men jag hålelr på å ragga transport nu så snart kan nog jag och Lova komam till er om ni har vagn att låna ut :) Japp kräftskivan var kul och Lova bjöd på maratonkörning på åkern i full karriär med nöjda gäster :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat