Nya bilder någon!!??

Sv: Nya bilder någon!!??

Körtur med älsklingen
13440412.jpg

Dessa molnen förföljde oss den turen:devil:
13440413.jpg

Här är pållen himself
13440414.jpg

Har ingen bild framifrån när jag kör, ingen vill ta kort på oss:cry::D

Och så här ser vi ut när vi är ute och kör:

13604020.jpg

Någon som sett en sån här vagn innan föresten? Funderar på om det har suttit svängel på den förut. Den heter "Kylingevagnen".

Senast ändrad:

Här är ytterligare några bilder. Dessa är från Skellefteå (Zorros andra tävling :) ) Man märkte redan att han börjat gilla det här med maraton. Vattenpölarna var inte längre lika läskiga :p

http://static.apberget.se/images/p/g/df2/df2c98372a62e9bf76b337e37da98832_640_472.jpg

http://static.apberget.se/images/p/g/b22/b226533ec6401bc26fbabc8804c92eea_640_461.jpg

Inte de bästa bilderna precis, men det var regnigt och ruskigt tyvärr. Zorro stannade under traktorn ett bra tag men gick till slut under. Han blir modigare för var dag :love:

Tackar! :D Vi tar det väldigt lugnt nu med tanke på alla intryck och allt. Men nästa år hoppas jag det blir lite mer "go" ;) Men det är ju sååå kul :love:

Ja visst är det! Det är ju bra att ta det lugnt i början tills dom fattat vad det handlar om, ta stora svängar/vägar så dom känner att dom får plats och kan ta fart, då tycker dom det är roligt :)

Jo precis, få flyt i vägarna och inte bryta runt dem... Ja det här ska nog blir bra :d

Inte så mycket att komma med i bildväg... men min 2-åring framför inkörningsrockard för första gången här hemma, fotat av min 9-åriga dotter *stolt över både barn o häst*
13711283.jpg

Hejsan!

Här kommer det två bilder som är tagna idag :)

d_v_02.jpg

d_v_01.jpg

//Jozzi

Villken underbart gullig polle :D Måste bara fråga var du köpt vagn och sele :)?
Är det sväglen från Driveout :) ?

Förlåt för många frågor :angel: .

Mvh
Eran Emma

Hejsan,

Tackar :)

Vagnen hittade jag på bl*cket. Selen köppte jag från Equil*x.
Stämmer bra det att svängel kommer från dem. Så smart grejj att kunna köpa så där!

Lungt det!

//Jozzi

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 256
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp