Nya bilder någon!!??

Sv: Nya bilder någon!!??

Han tyckte verkligen det!! Och jag med för den delen, när vi kommit i mål var jag jättebesviken över att det redan var slut!!:rofl:

Aha ser man på! Jo vi var med i Skellefteå, och Zorro verkade redan förstå att det är lite kul med tävling ändå och inte bara massa farliga saker :p Märkte stor skillnad i både maraton och precisionen.

Hehe, jaså ;) Ja vi får väl se till att vara med på både lägret och tävlingen nästa år då :smirk: Nämen det är ju verkligen bra träningsmöjligheter där... Vatten, broar och allt möjligt.

Det tycker jag du ska!!
Det är så himla roligt just på lägret mycket skoj förutom just körningen.. Åsså är ju Eva och Rolf jättebra instruktörer båda två!:banana:

Jo absolut. Jag var där för två år sedan med en shettis, men det blev inte så mycket träning inför tävling då... Men det var lite trist för då var jag där "själv". Tyckte det kunde ha varit mer samordnat och så. Men de är ju jättebra instruktörer, verkligen.

Här kommer lite bilder från igår när Tobbe värmer upp Anton innan deras lektion för Peter. Snart får jag nog inte ha min häst för mig själv längre, de har redan bokat in en lektion i nästa vecka... Men jag är jätte glad att han oxå är intresserad!

JNIRPNMMGQDML0.jpg

JNIRPNMOERPQR4.jpg

JNIRPNMQDNIPE0.jpg

Vad roligt att sambon är så intresserad , jättefina bilder :bump:

Skrållis som precis lurat in sin sambo på körning hon med ...:angel:

jättehärliga bilder! Roligt att din gubbe är intresserad! körning är jue så roligt!

Jag köpte en liten shettis till min sambo som tyckte det här med körning var skoj!

Då får jag ha min pålle ifred ;:angel:

Smart! Men min sambo vill ha något större att köra med, vilket blir alldeles för dyrt för min plånbok. Så jag får nog dela med mig av Anton istället.

Tur för min plånbok att sambon tycker att en shettis är precis lagom stor, absolut inget större säger han...:rofl:

Premiär bilderna på min unghäst! 3 gången ute utan ledare! Han är så duktig min lilla häst :love: Även om vi har lite problem just nu :angel:

tappiglad.jpg

tappigla.jpg

Fint! Han ser ut att ha kul :)

Tack! Han tycker det är väldigt roligt och vill springa hela tiden! Också vårat största problem nu för han vill väldigt gärna inte skritta utan bara trava i alla möjliga tempon. Tömkör jag där emot så går han så bra men så fort vagnen kommer fram blir han pigg och glad!

Detta är Nordsvensken Wilja, 3 år gammal.:angel:1.62 cm hög;) På premiärtur med maratonvagnen:)

Bild085.jpg

Här är bilder på Ägir, 3-årig nordsvensk. Vi håller på att träna inför det frivilliga körprovet.

12724440.jpg

12724439.jpg

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 262
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka