Nya bilder någon!!??

Sv: Nya bilder någon!!??

Härligt! :)
Tyckte mig skymta ett föl, var det med ett föl på utflykten?!? Både barn, ryttare och körekipage, ni måste haft d toppen! :banana:

har inga in action bilder, men lite annat :)

Bild från i vintras. Andersträning i Berga Ridhus.

Senast ändrad av en moderator:

Vilka fina bilder du hade, som jag inte heller fått se!! Tänk vad fullt med fina hästar vi har i stallet...:D

japp, det var en fölunge med :)
den travade snällt på bredvid sin mor, var härligt att se.

och som du skrev, det var kul med så blandat folk o hästar, rid - o körfolk!

Ny här å har i helgen kört första tävlingen i Villvattnet!
Här kommer bilder!
12419267.jpg

12419334.jpg

12394601.jpg

12394617.jpg

Över förväntan faktiskt.
83 p i dressyren, jag hade väntat mig en galen häst men han var som en såskopp!:angel: Så domaren tyckte det gick för sakta.. :rofl:
Tvåa i maraton, snabbast i första hindret och näst snabbast i de andra tre, och tvåa i precisionen idag med tre rivna bollar med en häst som aldrig sett koner förr :) och tvåa totalt

Jag såg att vi även fanns på norran.se på sid 9, 10 och 11 tillsammans med en massa andra fina ekipage! :)

WOW!!!:banana:
Grattis till de fina resultaten!
Kanonsnygg häst!!! :love:

Var det ni som tog andan ur oss! :) Jag och kusinen var och kollade på tävlingarna i lördags och jag undrade vad det var för ett tjusigt ekipage som jag aldrig sett förr! :p

Jag måste säga att det såg ut som om både kusk och häst varit med förr ;) Fort gick det och modig var pållen :)

Kusken har varit med för några år sedan med en annan häst, men var väldans ringrostig..
Hästen kan jag nog inte vara mer nöjd med, han gick som en klocka i maraton!:bump:

Hehe okej :) Ja han såg inte det minsta tveksam ut! Min ponny debuterade i maraton på SURF i juni, och han var nog lite förvirras tror jag. Men han hade inte tränat nåt maraton innan så jag var mer än nöjd jag med :D Vilken fin sele ni har också!

Det förstår jag! Var du med i Skellefteå förrförra helgen? Jag satt i sekretariatet då, så jag tror jag vet vem du är.. :)
Här kommer en bild där man ser hur kul pållen tycker att det är!

Vi hade ju tjuvtränat på hindrena i Villvattnet eftersom vi var där på lägret innan..
Sen så bor jag ju bara 3,5 mil därifrån!:angel:

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 262
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka