Nya bilder någon!!??

Sv: Nya bilder någon!!??

Fina bilder, fast jag såg er ju live! =) Tur inte jag var med i skellefteå, min häst har värsta traktorskräcken!:crazy:

Ja just det ja, ännu bättre! ;) Hehe, ja jag tror nog att Zorro blev lite chockad han med men tillslut så gick han under :p Dock var tiden i traktorhindret typ 90 sek, haha :p

Här kommer min systers (tappsveden) american saddelbredsto. starlight är 19 år och mycket körd hos förra ägaren. Hon älskar körning och provar här min nya uppsydda sele ordentligt för första gången. hur tycker ni den ser ut att sitta?

jaa, det var ju den snygga selen!! vacker häst med, för sina 19 år.

hon ser ut att vara lite rund om magen så däckeln åker fram, kanske ska spänna svanskappan lite mera så däckeln håller sig på plats?

Tips: jag sätter alltid fast svanskappan först, sen spänner jag däckelgjorden.

ja hon är mkt trevlig! tack!

Däckeln åker fram...hade inte fler hål på svanskappan men det ska ordnas snart. Märkte jag med att den inte satt så spänt som jag ville.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 256
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp