SM I Bunge

Sv: SM I Bunge

*kl*

Grattis Karin som kom 3:a i maraton och 4:a totalt i klassen enbet ponny! :bump: Nu till helgen tar vi DM-titeln! :D :banana:

He he, jo bättre än jag förtjänade, men minns typ ingenting efter prisutdelningen. Jag skall då alltid lyckas, fast när jag sa till Martina att jag inte mindes något efter prisutdelningen sa hon att hon inte ens mindes den. Hoppas att jag inte gjorde bort mig allt för mycket, fast med tanke på din kommentar antar jag att jag gjorde det.

Nej, och ändå hade jag med kameran. Glömmer alltid att ta kort.

He he, jo bättre än jag förtjänade, men minns typ ingenting efter prisutdelningen. Jag skall då alltid lyckas, fast när jag sa till Martina att jag inte mindes något efter prisutdelningen sa hon att hon inte ens mindes den. Hoppas att jag inte gjorde bort mig allt för mycket, fast med tanke på din kommentar antar jag att jag gjorde det.

Det var visst det finaste prisbordet i mannaminne enl en kompis som sett det innan utdelningen

Jag såg dig, tror jag, du tog hand om Thomas häst va?

Jag hjälpte Olof Hägg med Agrar, vi stod i stall K.

Jag har massor med kort, men vi har lite problem med att ladda upp dom. Den som väntar på något gott....

Men minns du mig då? Hi hi! Jag träffade ju dig efter prisutdelningen... Jag kommer inte att glömma dig i alla fall. He he. Jag frågade hur gammal du var o du svarade, "fufem" sen "fufå" sen gav jag upp.

ahh, jag dör, pinsamt. Måste erkänna att jag inte minns dig, inte att det är du i alla fall. Hur ser du ut, kanske skulle komma ihåg om jag såg dig. Hoppas vi träffas en annan gång när jag är konverserbar.

Tänkte nästan det! Jag kan skicka ett kort så får du se om du kommer ihåg mig. Ja det hade varit trevligt att träffa dig nykter :D

Vi mår bra efter vurpan, värre är det med vagnen:angel: Vill gärna se bilder! Min kamera kom inte ens upp ur väskan...

Fin tävlingsplats och mycket bra tävling måste jag bara säga!

Ja det är verkligen skönt att ni inte skadade er, det var otäckt att se. Jag som precis hade lärt känna er o så händer detta! Jag har kort på vagnen efter vurpan, den är inte fin! Korten kommer så fort Tobbe får ordning på Canons hemsida, det strular lite där.

Ja tävlingsplatsen var jätte fin, roliga hinder o publikvänligt!

Grattis!! Det vart ju lite rörigt där så jag hann aldrig se er köra:p Ni hade minst straff av alla va..?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
102
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp