SM I Bunge

Sv: SM I Bunge

Jag var inne på deras hemsida idag (tror jag att det var, eller igår) men såg inget om det... Men det kanske stod nåt om det... Cämz, hur är det med det?

Ja du!:crazy:
Det verkar som att det ev. blir av iaf! Ifall Ridsportförbundet gick in och medarrangerade tävlingen så var det visst OK! *märkliga regler*
Ska ta reda på mer under dagen och kan lämna besked ikväll/imorgon!
Vi har träningar ikväll så alla som bör veta ngt är där då!

O.T
Tycker det är så gott som ren idioti att stoppa klubben från att arrangera tvälingar tills det är utrett. Det kan ju ta ÅÅÅÅÅRRRR!!! :crazy:
Dom lär ju inte direkt göra om samma "misstag" igen, även om jag personligen tycker det var en ren och skär olycka och inget man kan anklaga klubben för på detta vis!
Ja, ja det var mitt gnäll!;)

Återkommer med besked senare!

På fredag får dom det slutgiltiga beskedet ang. NM.
Det verkade dock som det lutade mest åt att det blir inställt.

Men som sagt-på fredag!

Jag hejar på Fredrik Persson, annars vore man ju olojal. Eller heter det illojal? I vilket fall som helst, han kan ju inte komma sämra än tvåa :P

F*n va tråkigt, men man kan ju fortfarande hoppas då. Men det jag inte kan förstå är hur man kan gå ut i både ridsport och på kuskringen och skriva att det är inställt när det inte är klart och inget meddelande har gått ut till dom berörda kuskarna??

Fast han står inte med i startlistan... Förresten finns det faktist en tredje fyrspannskusk nu för tiden...

Det är lite ändrade uppgifter nu... Karin är med, och Tomas E var inte med förut bland annat...

Det verkar som om listan ändras dag för dag... Nu står Knut Andersson med tex, och Ulirka Wass och de stod inte med igår...

Jag har inte kollat, men Ulrika vet jag ju att hon ska vara med. Jag pratade med Karin igår och då sa hon att hon hade fått maila in sin anmälan på nytt för dom "hade inte fått den" :smirk: Det verkar inte vara någon riktigt ordning, så det är kanske fler anmälningar som kommit bort men nu är återfunna...

Va? Vem då? Det har inte Fredrik nämnt nåt om. Och jo, han kommer nog att stå med snart för vi var tvungna att åka upp. Vi missar en bröllopskörning för det.
Men nu blev jag nyfiken på den här tredje spannkusken?

Jag är partisk, Knut mä Passus helt klart:D
Ska bli riktigt kul å komma till Gotland igen! Längesen sist ju!

Ja Johan Dengg tävlar vell fyrspann nu... Men tror han inte kört större klasser än...

Horde att christer palsson kanske skulle tavla hans spann, men det var kanske bara rykten

Han har vell iaf tävlat nån tävling i skåne, för att finslipa hästarna, läste det i nån artikel...

Han som har hand om anmälningarna är förtillfället i USA därför uppdateras inte startlistan så fort.
Jag står inte heller med.. Hoppas kunna starta om mitt ben läkt efter våra bravader i Polen.
Men som sagt det är många som planerar andra tävlingar. Det blir lång resa från skåne och paren som ska till VM vill nog spara på hästarnas krafter och skippar då SM.
Några enbet åker till ungern..
/m

Eftersom ingen prop./anmälan satts ut än så finns där ju s.a.s inga berörda kuskar än!
Men det lät på dom som att även kuskarna skulle bli meddelade på fredag. Dom ville väl inte säga ngt innan allt är säkert!

Horde att christer palsson kanske skulle tavla hans spann, men det var kanske bara rykten

Har oxå hört de!
Han tränade dom på "vår" anläggning för nån vecka sen iaf! Ville få mer spurt i dom! ;)

Eftersom ingen prop./anmälan satts ut än så finns där ju s.a.s inga berörda kuskar än!
Men det lät på dom som att även kuskarna skulle bli meddelade på fredag. Dom ville väl inte säga ngt innan allt är säkert!

Nä jag förstod det när jag pratade med Karin igår, hon sa att man inte kunde anmäla sig än så det var ju inte så konstigt. Jag är van att man anmäler sig flera månader innan :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
102
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka