SM I Bunge

Sv: SM I Bunge

Ja du... Peter Andreasson är min tränare så vi var där för att heja på honom, vi hade blå jackor med Laholm skrivet på ryggen. Jag träffade dig i stallet när vi höll på att packa ihop alla grejer. Peter o Thomas hade ju hästarna mittemot varandra. Jag har långt blont hår. Vet du vem jag är?

*kl*

Nu när jag ser bilderna ångrar jag nästan att jag inte fixade ledigt från jobbet och åkte dit.

Kul att Thomas tog guldet i enbett! Då känns ännu värre att man inte var där och hejade på.

Marias vagn såg inte allt för kul ut, tur att allt gick bra.

Nästa år, då får jag se till att åka :)

Kul att hon är nöjd! Ja vi hade en mycket trevlig helg, det gick ju jätte bra för Peter o sen så träffade jag en del buke folk, alltid trevligt!

Ska ni med till Åsbo i september?

Karin funderar på att åka dit, men med en hingst så är ju endagars inte det mest optimala. För min del så har jag mitt eget KM att medverka på, så hon får ragga upp en annan groom ;)

Karin funderar på att åka dit, men med en hingst så är ju endagars inte det mest optimala. För min del så har jag mitt eget KM att medverka på, så hon får ragga upp en annan groom ;)

Så synd att inte du skall med då... Alltid kul att träffa buke folk!

Så synd att inte du skall med då... Alltid kul att träffa buke folk!

Ja det hade vart jätte kul! Nästa tävling jag ska med på är KM'et i Vartofta, i mitten av oktober tror jag, men det är ju långt från er och eftersom det bara är KM så är det ju inte troligt att någon härifrån är där. Men det kommer ju en säsong nästa år oxå :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
102
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp