SM I Bunge

Sv: SM I Bunge

Skönt att höra att ni mår bra Nora. Pratade med Maria efter innan vi åkte och hon verkade chockad, och det är ju förstårligt..
Vurpan såg värkligen otäck ut.. Hur gick det med Matcho?

Det låter bra! Du får hetsa honom lite:D

vi hetsar honom tillsamans...

vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder, vi vill se bilder,

:bump::banana::bump::banana::bump::banana:

förresten, välte???:eek::eek::eek:

Har läst nu på gotlands allehanda och i ridsport... låter inte roligt...

Jo säkert, speciellt när jag är dyngrak, eller vad.

vem är du?

Nej jag har aldrig träffat dig när du varit dyngrak.
Och jag är lite hemlig....

Jättefina bilder... Och miamia såg ut att vara rejäl smäll med tanke på hur vagnen såg ut... :confused::eek::confused:

Om man ser på bild 346 från precisionen så kan man se att högerhjulet är en liten bit från marken, det är precis innan de välter. Som tur var så klarade alla sig bra.

Jo jag såg den bilden med... Hade mina aningar om att det var där det hände... Ja det är ju tur att det gick bra... Precisions vältningar är ändå ganska ovanliga... i Maraton händer det ju titt som tätt...

Hon är nog inte så glad på lilla pappsen som inte ville lägga om precisionsbanan trots flera kuskars protester... Tur att det gick bra iaf.

Jaså var det hennes pappa som hade gjort den? Det var väl inget fel på banan, visst var den svår, det är ok tycker jag men tempot var alldeles för högt. Det var inte många som klarade tiden, om någon gjorde det...

Ja såg du vem vi lyckades få med på kort! Vi bodde bredvid Karin i ett tält hela helgen, men vi lyckades aldrig prata med varann. Var hon nöjd med helgen?

Det var inte hennes pappa som byggde, men han var TD och godkände den. Håller med om att banan var för snålt mätt, några hade ju så mycket som en minut över maxtiden. Svårt att hålla tempot uppe när banan är så knixig. Men tror att det var en eller två som klarade tiden, fast är inte säker, går ju att se i resultatlistorna om inte annat.

Ja, himla fint! :)

Jasså, ja hon var väldigt nöjd, Mimer skötte sig exemplariskt, men en av domarna i dressyren var väl inte så populär :angel: Det vore mycket bättre om det bara var utländska domare, dom har inga förutfattade meningar redan från början. Men huvudsaken är ju att man själv är nöjd och att man kände att det gick bra, och det gjorde hon deffenitivt :)

Hade ni en trevlig helg?

Ja, himla fint! :)

Jasså, ja hon var väldigt nöjd, Mimer skötte sig exemplariskt, men en av domarna i dressyren var väl inte så populär :angel: Det vore mycket bättre om det bara var utländska domare, dom har inga förutfattade meningar redan från början. Men huvudsaken är ju att man själv är nöjd och att man kände att det gick bra, och det gjorde hon deffenitivt :)

Hade ni en trevlig helg?

Kul att hon är nöjd! Ja vi hade en mycket trevlig helg, det gick ju jätte bra för Peter o sen så träffade jag en del buke folk, alltid trevligt!

Ska ni med till Åsbo i september?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Drygt 200 av Sveriges bästa ryttare och ponnyer gör i helgen upp om åtråvärda medaljer när Ponny och children SM i hoppning avgörs på...
Svar
3
· Visningar
777
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM-medaljer ska delas ut för tre ponnykategorier och children i hoppning. Finalen i SvRF Ungponny final ska avgöras. Spännande dagar...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 medaljer delades ut under SM i sportkörning som avgjordes på Strömsholm i helgen. Maratongrenen visade sig vara en riktig...
Svar
0
· Visningar
102
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp