Maratonsele hööks

Sv: Maratonsele hööks

Oj!! Inte visste jag att den selen är så dålig? Tycker den är väldigt lik min Ideal sele...

Jag antar att det är i Halmstad du har sett den, för jag har oxå kikat på den där. Tycker den ser fin ut! O halva priset är inte dåligt!

Sv: Maratonsele hööks

Jag har tävlat med hööks sele, och den är inte ok alls jämfört med ideal. Lite flashig med extra beslag på huvudlag o baksele, men med tilburytugs som snabbkoppling (livsfarliga...) och en väldigt konstig konstruktion där jag fick klippa av läderremmarna från skakelkopplingen för de gick till knäna på hästen utan att vi lyckades lösa gåtan.
Någon som löst den?

Nej, inte ens för halva priset skulle jag köpa den, men vad är halva priset förresten? 3000 något va?

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
832
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
988
Senast: Kakis
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis...
2
Svar
21
· Visningar
973
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Funderar på att köpa ett par sånna, men det är en helt ny marknad för mig. Jag hatar handskar och vantar, tycker de är obekväma och...
Svar
17
· Visningar
542
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur