Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Ja tror det eller ej men nu ska Underbar börja köra sin pålle Underbar med baksele :smirk: Men jag har ingen aning om hur det ska...
2
Svar
22
· Visningar
2 367
Senast: Underbar
·
S
Körning Jo, jag satt o kollade på lite foton o funderade på lite detaljer positiva som negativa på selar o vagnar osv... börjar med nån bild o...
Svar
15
· Visningar
1 746
Senast: Nussikan
·
Körning Är det någon som har ett träningshuvudlag från Bole? Hur är läderkvaliteten? Jag tycker modellen är väldigt snygg med breda remmar och...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: bigganl
·
E
Körning Hej! Fick för ett tag sedan köpt den här rockarden för en spottstyver, tänkte jag kunde använda den till inkörning av mitt sto. Som ni...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: Elviramax
·
S
Körning Vilket bettlöst träns rekomenderas vid körning ? Eller ska man satsa på Hackamore? behöver hjälp ! >_<
2
Svar
20
· Visningar
3 326
Körning Nu är det jag som frågar er bättre vetande igen :o :bow: Någon som vet ungefär vad en inkörningsvagn från Troed Hansson kostar som ny...
Svar
0
· Visningar
2 427
Körning Har nyss börjat fundera på att köra ett parekipage så småningom. Jag har en unghingst på 1,5 år så det ligger längre fram i tiden...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: åke
·
Körning Jag vill göra en lätt svägel som är lätt att ta av och BILLIG! Eftersom det inte är min vagn, och ägaren till vagnen vill inte sätta...
Svar
16
· Visningar
4 809
Senast: minternet
·
M
Körning Såå..nu har jag varit på min första tömkörningskurs och är övernöjd med Pontus! Fredrik körde först och efter bara några minuter var det...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: a_c72
·
Körning Min älskade Dimma kan nu äntligen sägas vara en körhäst! :D Förra veckan drog hon rockarden en kort stund med medhjälpare, och idag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 963
Senast: EmblaAsk
·
Körning Vad har man att välja på? Det finns ju börjes Ardennersele, o pfifffs kallblodssele. vad finns mer? Att specialbeställa från tärnsjö...
Svar
13
· Visningar
3 758
Senast: schelin_j
·
S
Körning Någon som brukar köra med fölen vid sidan av mamman när ni kör? upplever ni att dom blir lättare att köra in? Och hur gammal är fölet...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: snuttis_linsan
·
Körning Skall få börja premorera på en tidning!:idea: Men jag hitar inget om skolkörning någon stans.. Någon som vet var man kan hitta det :)...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Carolus
·
N
Körning Hejsan alla körvänner i Sverige, Vad härliga vagnar ni har, här på Nya Zeeland är körspoten väldigt liten, Det är jätte svårt att få...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: nzhelga
·
Körning Vart har _L_ tagit vägen? Henne har jag inte sett på jätte länge.
2
Svar
22
· Visningar
2 101
Senast: _Elly_
·
P
Körning Har en liten shettis på 4 år som jag kört in själv med rockard hösten 06. Nu skulle vi vilja åka på en körkurs eller ett körläger nästa...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: PyseN_
·
M
Körning Är det nån mer härifrån som ska på kursen med Fredrik Persson i Ersmark i helgen?
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: evis
·
Körning Får groomen "grooma" på tävling from 1/1 det år hon/han fyller 16 eller från födelsedagen 16 år? Undrar Inelin.
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Inelin
·
Körning Lägger in en bild på Åke framför en timmer kälke. Både skaklarna och kälken är ledad på alla håll. (kan ni sluta skicka pm nu?:o)...
Svar
17
· Visningar
2 009
Senast: Trygg
·
E
Körning Hej! Har just köpt en gammal sele :rofl: typ loksele, men där man vanligtvis har ringar för fästen av båda skakler och draglinor finns...
Svar
9
· Visningar
1 638
Senast: nordtravare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V