Vart har alla tagit vägen.

Sv: Vart har alla tagit vägen.

Jag är kvar här, men det är som snigelfarmor säger. Jag bor i Skåne nu o pluggar så tiden rinner iväg lite grann. Nu har jag sommarlov och ingen häst då han är i Skåne o har semester från allt o bara äter gräs, jag själv är hemma i sthlm o jobbar, så det har lixom inte blivit så mycket häst för mej på en månad.

Men nästa vecka får jag förhoppningsvis träffa min lilla häst igen, sen är det till att vänta tre veckor till:cry: innan jag flyttar ner.

Sv: Vart har alla tagit vägen.

Jag saknar Puffan. Forsvann hon pa samma gang som-L-?

Liknande trådar

Hemmet Plötsligt går min diskmaskin, som installerades för ett halvår sedan, inte att öppna helt. Diskmaskinen var begagnad när den...
Svar
11
· Visningar
640
Träning Hej! Ni som bor i norrland. Hur gör ni med broddar? Vi har jätte ojämt väder ute just nu. Men har varit uppehåll på halkan på ca 1,5...
Svar
4
· Visningar
277
Senast: Jeps
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur