Sv: Vad tror ni??
Hur ska du ha det?? Vill du ha det eller inte? Och det var ju som sagt inte ens detta vi diskuterade så jag förstår inte varför du drar in det? Svara på mina inlägg istället för att försöka byta ämne och slingra dig ur med massa dravvel.
Varför jag irriterar mig på inlägg från just dig är för att du ständigt ska komma med dina präktiga förmaningar.Nu var det ju faktiskt inte frågan om selen som jag hade bild på i första inlägget du hade så "roligt åt" .Utan du besvarade huvudlaget och detta huvudlag frågade jag inte om utan skrev att jag hade velat ha det. Direkt svarar du ha ha bla bla bla......
Håll dina präktiga kommentarer för dig själv i sådana fall. Du hade besvarat vad du ansåg om selen fine, men det andra inlägget och därfifrån bryr jag mig väldigt lite om dina ord!
Hur ska du ha det?? Vill du ha det eller inte? Och det var ju som sagt inte ens detta vi diskuterade så jag förstår inte varför du drar in det? Svara på mina inlägg istället för att försöka byta ämne och slingra dig ur med massa dravvel.