Tips på rockard!

Sv: Tips på rockard!

Varför ringer du inte bara Anne som säljer vagnarna och frågar om storlekarna? Hon är supertrevlig och hon har även fler rockarder än de som visas på hemsidan. Ring henne och hör vad hon har hemma! Hon tar hem vagnar från Holland.

Den "Globus" rockard Anne har är rejält förstärkt och är kanon. Denna vagn används väldigt mycket i Holland som den är importerad ifrån. Har varit med och monterat en. Dessutom har du mer än två års tillverkargaranti på den.
Den finns i storlek shetland och ponny.
Den lilla ser också bra ut men har inte kikat på hur den är i storlek.
Ring Anne och kolla med henne.

Är det bara två års garanti på vagnen?? Jag köpte två plaststolar på jysk för att ha i trädgården för 30:-/st i veckan, dessa var det tre års garanti på...

Kommer inte exakt ihåg hur lång garanti det var på dem. Därför jag skrev över två års garanti.
Det är lagstadgat tre år idag men oftast upplyser företagen bara om två år.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 163
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Har någon tips på en form av pall eller liknande som går att ha vid fotänden av en säng? Behovet är till en hund som lättare ska kunna...
Svar
9
· Visningar
767

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen