Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Körning Säkert för 1000:e gången får ni kära körvänner den här frågan men jag har så svårt att hitta en sele som passar min store pålle! Den...
Svar
11
· Visningar
2 123
Senast: Thuja
·
Körning Ville rapportera om nylonselen som diskuterades här tidigare som finns på selar.se. Jag har fått hem en och provat ut den på min ponny...
2
Svar
29
· Visningar
3 564
Senast: Underbar
·
T
Körning Jag måste snart bestämma mej för om jag vill köpa en ponny/häst att rida på eller en riktigt liten ponny(A) att köra. har tidigare bara...
2
Svar
37
· Visningar
2 199
Senast: Nussikan
·
Körning Jag tycker att skygglapparna på min ponnys huvudlag sitter lite knepigt. Annars så är det fel på läget på min ponnys ögon, hehe. Det kan...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: kolblakkur
·
Körning På båda mina körhuvudlag (med och utan skygglappar) är det fast nosgrimma som jag tycker blir lite klumpigt. Kanske för att jag har...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Burza
·
T
Körning ngn som vet vad som är lämplig skakellängd och bredd till en övervuxen shettis?
2
Svar
32
· Visningar
4 968
·
E
Körning Nu ska här skaffas loksele till kallblodet. Har fått erbjudande om att köra några lätta lass med hö åt en fäbodbrukare. Det vore ju...
Svar
1
· Visningar
874
·
Körning Nu har jag efter lång väntan fått min sele! Den är gjord av en kompis till mig som går på tärnsjö sadelmakeriskola - hennes första...
2
Svar
26
· Visningar
2 049
Senast: Goat lover
·
S
Körning Simba i vagnen för andra gången som sagt, lite krångel men mest lathet från hans sida och ingen rädsla. Täckte över tränaren för...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Skrållis
·
H
Körning Vilken färg på sele och huvudlag är snyggast på en mörkbrun häst med vit stjärn/strimbläs och vita ben????
Svar
15
· Visningar
1 119
·
Körning När vi köpte gården fick vi med en gammal antik vagn som stått i ett av förråden, nu behöver vi platsen och tänkte därför kolla om här...
Svar
8
· Visningar
5 981
Senast: Opartisk
·
Körning Tänkte jag skulle bidra med lite bilder från när jag och Karin tävlade i Vartofta i höstas, nu när jag äntligen fått in dom i datorn...
2
Svar
24
· Visningar
1 823
·
Körning Idag var jag ute och tränade Moa för första gången på flera månader med vagn. Så roligt! Men som alltid har jag massa frågor nu. Vagnen...
Svar
8
· Visningar
1 664
·
Körning Jag har en fd. travare som jag både rider och kör. Vi kör så gott som alltid på grusvägar i skogen. I början var det travhäst, men efter...
Svar
13
· Visningar
1 348
Senast: Oliven
·
H
Körning Har ett halvblod (2 år) som ska köras in och vill satsa på en bra kvalitetssele som jag kan ha nytta av framöver. Vad är det för...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: Helan
·
S
Körning Någon som ska till Bollnäs och tävla i slutet av Juli tänkte försöka och åka och titta på nya tävlingsplatsen Silver
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Nora
·
E
Körning Hur många grenar finns det? Dressyr, precision, maraton..? När man tävlar i körning, är det då som typ fälttävlan att man måste delta i...
Svar
4
· Visningar
741
·
L
Körning Jag skulle vilja köra in min häst och undrar om det finns någon hjälp att få på västkusten? Jag vill inte lämna bort honom utan gärna...
Svar
8
· Visningar
1 139
Körning Någon som ska tävla på Flyinge nästa helg? Eller dit och titta? Jag skulle vara med men måste tyvärr stanna hemma och vara "mammaledig"...
2
Svar
28
· Visningar
1 847
Senast: miamia
·
J
Körning Jag undrar hur mycket en shettis på 95cm kan dra? Hon är sju år ganska grov, just nu är hon inte i så bra kondis..
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: moster ella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka