hur tycker ni att selen sitter?

Sv: hur tycker ni att selen sitter?

jag bara älskar färgen på den, fick vara med o välja :-)

lädret kommer mörkna med tiden och kommer enligt min kompis att bli finare och finare

Mig har du fått svar av i den andra tråden ;) Selen är verkligen jätte läcker! :)

Skrutt vad snygg.
Vet du om hon kan göra snygga helcoller också??
Funderar på att köpa fin sele till åsnan med mycket utsmyckningar och coller.

Hej
Nu svarar jag så min kompis slipper. Det finns bara en i sverige (så vitt jag vet) som kan tillverka collers och det är inte jag så tyvärr....:( Kommer inte på vad hon heter, men sök runt lite på sadelmakare så hittar du henne säkert.

Det är alltså GRANI här på buke som har tillverkat den underbara selen till mig! :-)

Hej
Nu svarar jag så min kompis slipper. Det finns bara en i sverige (så vitt jag vet) som kan tillverka collers och det är inte jag så tyvärr....:( Kommer inte på vad hon heter, men sök runt lite på sadelmakare så hittar du henne säkert.

Ok, ska kika. Riktigt snyggt arbete du gjort iaf.....

Liknande trådar

R
Körning Hejsan! Jag skall ta upp körningen med min häst igen och helt enkelt börja om från början då hon ej är korrekt inkörd samt har dåliga...
2
Svar
23
· Visningar
9 603
Körning Beskrivning av allt samt lite bilder högst upp och sen kommer frågorna. Har äntligen hittat en vagn som kan lämpa sej till...
Svar
4
· Visningar
1 192
Körning Nu har jag provkört min nya sele, en Zilcosele med anatomisk brösta gjord speciellt för shettisar. Väldigt reglerbar och jag gillar den...
Svar
12
· Visningar
1 539
Senast: Cattis_E
·
Körning Kan ju nämna att när jag skulle ta av alla grejjer så satt däckelgjorden superlöst, glappa. Så det är ju ett bevis på att man e...
Svar
18
· Visningar
1 636
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur