Nylonsele - rapport

Sv: Nylonsele - rapport

http://www.cliffords.se/

Deras "Classic" tycker jag är en helt ok sele i ganska snyggt konstläder. Ännu bättre om man väljer den ergonomiska bröstan till :) Deras "Tedman Duraweb", "ZGB" och "Zilco Elite Harness" är ännu bättre och snyggare, men oxå något dyrare.

Senast ändrad:

*knapplån*

Liten fråga här, vad skulle ni välja om ni köpte "billig" sele? Pfiif standard, hobby eller den nylon selen ?

Mvh
Eran Emma

Jag skulle helt klart välja Cliffords Classic-sele framför både Pfiif standrad och hobby.

Jag menna den nylon selen som dessa i dena tråden har köpt :)
Den på selar.se för 1.300 kr eller nått sånt! :p

Mvh
Eran Emma

Senast ändrad:

*knapplån*

Liten fråga här, vad skulle ni välja om ni köpte "billig" sele? Pfiif standard, hobby eller den nylon selen ?

Mvh
Eran Emma

standard eller hobby skulle jag köpt.

Hur går det med selarna ?:smirk: Hittar du någon snart? måste vara tråkigt att inte kunna köra ? ;)

Väntar på min födelsedag då jag får pengar :p ! Har hört mamma tala om moped pengar med mormor, (eftersom min bror fick 15.000 kr till moped när han fylde 15 :)) så man kanske får råd med en ny rockard med :D Dushish pony sulky here I come :D

Just nu har jag en äldre loksele hemma som jag får låna mot att jag smörjer upp den ordentligt samt syr på några ställen, där sömmarna har gått sönder (obs. endast skönhetsfels sömmar)! Men tror inte jag skall köpa en loksele i framtiden!
Så jag kör ju lite, men inte så mycket då jag inte trivs att ha sakclarna lika lågt nere som på skit sele :p

Mvh
Eran Emma - som får roa sig med longering och tömköring *morr* + lite körning !

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka